Nude make up se kterým se dá hrát

Áááá léto!
Co, ale s líčením? Hm, chce to něco vodě odolného, rychlého, ale přes to docela výrazného a také něco co se dá během pár minut proměnit na party look. Takže je jasné, že to musí mít linky, ale přes den nosím neutrální barvy, ale na party? Na party si vezmu klidně sytě růžové šaty, takže co s tím? Jo hnědé klasické líčení by šlo, ale to je nudné. Jo, takže vyškrtneme hnědé. Jo, už to mám! Udělám přece jenom ty linky, ale trochu jinak. A jak proměnit toto líčení na party look? No přece rtěnkou. Pokud zvolím přirozené odstíny bude to na denní nošení, ale když to rozšoupnu s červenou rtěnkou look se hned promění. Takže dobře koukejte co dokáže rtěnka. Nepotřebujete složité líčení jenom pár rtěnek. 




Nebudu lhát. Tohle líčení s rudou rtěnkou se odvážím nosit i přes den. Mám ráda výrazný make up a baví mě na sebe připoutávat pozornost. Nechodím výstředně oblečená, ale ráda se výstředně maluji (i když toto není výstřední). 


Jak se vám líčení líbí? Jakou rtěnku by jste volili vy?

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

28 komentářů:

  1. Závidím ti tu barvu vlasů!:-) Pěkné líčení,tohle ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, u mě je smůla,že mám příšerný tvar rtů,takže když se namaluju rtěnkou,vypadá to blbě:(

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci rýpat nebo tak, ale nemá se nejdříve dávat BB krém (make-up) a pak si líčit oči apod? :D
    Mimochodem u té scény, jak si nanášíš BB krém jsem chcípla smíchy (neber si to zle nebo tak, ale přišlo mi to vtipný) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může a nemusí. Já nanášela tmavý stín, který mi prostě opadával všude na xicht. :D

      Vymazat
  4. Já mám taky ráda výraznější líčení,hlavně co se týče očí.Jinak máš nádherné vlasy,ale docela mě překvapilo,že jsi na začátku používala tak ztupenou černou tužku :) Jinak líčení je nádherné,ikdyž celkem jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to úplně stejně, miluju výrazný makeup, hlavně výrazné rtěnky, i když nemám dokonalou pleť, ale výrazné líčení zkrátka miluji a dokážu ho nosit úplně v pohodě i přes den :) Krásný líčení, jsi v tom dobrá, jen tak dál!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. to je super make-up akorát tmavé rtěnky se trochu bojím:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle líčení je parádní, hlavně tobě sluší k těm vlasům ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,můžu se zeptat jak sis malovala oči tou tužkou?Já jsem to zkoušela a vůbec mi to nešlo.Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš mít hodně pigmentovanou a určenou na kouřové líčení. Já jí mám od L´oreálu.

      Vymazat
  9. Mohl by mi někdo poradit jaké barvy stínů se hodí k hnědým očím moc děkuju za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnědé oči v tomto ohledu jsou božské. Hodí se k nim jakákoliv barva. Pokud chceš poněkud kontrastní volila bych fialové. :)

      Vymazat
  10. Ahoj , muzu se zeptat jak si mam vybrat make-up?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív podle toho jaký typ pleti máš (suchý, mastný, smíšený) a poté podle odstínu.

      Vymazat
  11. muzu si obarvit vlasy hennou na hnědo, když mám blond vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš blond vlasy tak ano. :)

      Vymazat
    2. a jak poznám svůj tip pleti?Promin ze se tak vyptavam.

      Vymazat
    3. Máš 3 typy mastnou, suchou, smíšenou.
      Jinak u Karin najdeš typologii pleti: http://karinka28.blog.cz/hledani?page=1&query=typologie&submit=Hledat doporučuji přečíst. :)

      Vymazat
  12. Můžu se zeptat jaký názor máš na bronzer od E.L.F. kosmetiky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bronzer jsem od E.L.F. ještě neměla můžeš mi poslat odkaz jaký myslíš? :)

      Vymazat
    2. ok tady je: http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/tvar/bronzery/30/cz

      Vymazat
    3. Nad tůtim jsem uvažovala, ale někde jsem četla, že pokud máš mastnější pleť prý moc nevydrží.

      Vymazat
  13. ahoj :) hezké líčení,můžu se zeptat,čím si barvíš vlasy,ta barva je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, používám L´oreál preferance odstín Mango.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.