Neutrální líčení/ Neutral makeup

Dnes si dáme jedno video líčení. Opět to nebude žádná divočina, protože některé mi psaly maily, že ať udělám něco co není tak výstředního. Takže jsem se nechala volně inspirovat pin up dívkami (i když líčení do toho má hodně daleko).




Vím video je často nezaostřené, ale bohužel s mým foťákem to nejde jinak. Snad se na narozeniny dočkám nové výbavy a lepšího pozadí. :)

Čočky jsou z eshopu: http://www.vasecocky.cz/

Jak se video líbilo vám?

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

6 komentářů:

  1. ty čočky ti vážně moc sluší
    a videjko je super, to líčení k tomu účesu úplně dokonale sedí

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ta super vychytávka na "ocásek" linky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení je neutrální a moc se líbí.Když dělám linky,ať už klasicky nebo jen s tužkou,mám vždycky problém právě s tím ocáskem,nikdy se mi nepovede udělat na obou očích stejně a ani tvar není nic moc.Navíc ti hrozně sluší tenhle "účes"-s tím šátkem to byl dobrý nápad-sekne ti

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě co používáš za tužku na ty linky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.