Moje vlasy a péče o ně

Ahoj moje vlasofilky,
slíbila jsem vám článek o mých vlasech, takže jsem konečně sepsala co všechno používám a co moje vlasy už zažily. 
Začnu asi tím co vlasy zažily. První barvení jsem zažila asi v 10 letech kdy jsem si vydupala melíry. Vlasy jsem po nich neměla vůbec zničené, protože jsem si nežehlila vlasy. Poté jsem experimentovala s různými barvami (13 let), moje experimenty tvořily především smývatelné barvy, takže zničení bylo nulové. Poté jsem ve 14-15 experimentovala s peroxidem. Odbarvování spodních vlasů. Vlasy jsem si začala žehlit ve 13 letech. Žehlení a peroxid není zrovna zdravá kombinace. Takže mi vlasy vůbec nerostly, protože mi neustále upadávaly konce. V 16 jsem se rozhodla pro barvení hennou. Henna mi vlasy velice zlepšila, zhustily se mi a konce nebyly tak roztřepené jako před tím. No nedávno jsem se rozhodla zase pro peroxidovou barvu. Vybrala jsem si od L´oreálu Mango. A nedávno jsem vzala blond a udělala jsem si ombre, takže preventivně se o vlasy starám více, aby mi opět neupadávaly konce.

Momentální vlasy

Fotka z dneška

Moje péče o vlasy není nijak složitá. Vlasy si myji 2x někdy 3x do týdne. Vlasy by vydržely i jednou do týdne, ale teď v létě se mi to zdá nehygienické. Přece jenom se více potíme, plaveme v bazénu či v řece, grilujeme u ohně a ty vlasy pochytají více špíny než obvykle. Používám šampony a kondicionéry od firmy Schwarzkopf Gliss Kur. Momentálně mám zlatou řadu na velmi poškozené vlasy (před tím jsem měla hnědou a poté černou). Dovolím si říct, že tyhle přípravky mi velmi zlepšily kvalitu vlasů a rychleji rostou. Vlasy si umyji nejdříve 2x šamponem a poté nanáším kondicionér a nechám si ho na hlavě minimálně 2 minuty. Jednou do týdne si kondicionér na vlasech nechám přes noc, poslouží mi jako maska na vlasy, kterou ráno smyji. Vlasy jsou potom úžasné. 
Obden nebo každý den nanáším olejíček rovněž Gliss Kur. Je to takové moje hnojivo na vlasy. Nanáším ho jen na konce vlasů. Tento přípravek hodně pomůže zničeným vlasům. Stojí sice kolem 200 Kč, ale vydrží déle jak půl roku, takže když si každý měsíc dáte na stranu 33 Kč máte na něj ušetřeno. 
Vlasy si už téměř nežehlím a ani nefénuji. Vlním si je za pomocí pinetek nebo je nechám přírodně zvlněné. Ovšem vlasy si lakuji téměř každý den, ovšem četla jsem, když to s tím lakem nepřeženete může vlasy i léčit (tedy pokud má nějaké léčivé látky v sobě), ovšem pokud laku nanesete mnoho vlasy přesouší. Proto každý večer si na vlasy stříkám rostřikovací olejíček, který vlasy zbaví laku a poté je rozčešu. Vlasy češu dřevěným hřebenem, který vám promasíruje i pokožku hlavy a neláme vlasy. 
A teď to ono překvapení, potřebuji jednoho člověka s poškozenými vlasy. Zašlu mu bezplatně masku, kterou udělám v průběhu prázdnin. Můžu se zaručit, že nejsou v něm žádné chemické látky, je složen pouze s přírodních věcí. Používat ji budu i já. Pro bližší informace napište na Andrea.Zibarova@gmail.com a zašlete fotku i svých vlasů (celé+detail), pokud se mi ozve nějaká slečna ze Sušice a okolí s velmi poškozenými vlasy beru jí přednostně.


Jaké je vaše tajemství na krásné vlasy? 

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

24 komentářů:

  1. Ty jo, závidím. Vždy si měla super vlasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na vzhled se mi také líbily jenže z blízka byly hrozné. :/

      Vymazat
  2. Ahoj :) Jak jsi psala, že jsi ve 14-15 letech experimentovala s peroxidem...to byl přímo peroxid nebo barvy s obsahem peroxidu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl přímo peroxid+nějaký prášek na zesvětlení. Moje vlasy potom plakaly a já s nima.

      Vymazat
  3. Koukám, že vždy si měla kratší vlasy, to já zase naopak ani jednou kratší střih :D Jinak super článek, takový plánuji také, ale až tak za měsíc... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já do 3. třídy měla vlasy pod zadek. Pak jsem je chtěla zkrátit k uším. Teď, když na to vzpomínám, chce se mi brečet. :D

      Vymazat
  4. Skvělý článek! :-) I já jsem byla velká experimentátorka, a bohužel se to na mých vlasech dost podepsalo. :-D

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na mých taky naštěstí už se o ně starám lépe než před x lety. :)

      Vymazat
  5. Tobě sluší víc ty kudrlinky Andy :))))

    Jinak, já se o vlasy starám jak nejlépe umím. Před lety jsem tomu nevenovala pozornost, neumela jsem si vlasů vážit. Teď bych na ně nedala dopustit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také mám na sobě radši kudrlinky. Jo to já taky ne, myslela jsem si, že když je umyju šamponem, že mám vystaráno a až po 2 rocích jsem poznala, že to stačit nebude.

      Vymazat
  6. Jee vlasové historie mě hrozně baví:D Slušelo ti snad všechno. Jinak mě trochu zarazil ten Gliss Kur,že je tak drahý,protože tady u nás jej mají v Poundlandu za libru (třicet kč):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky zijes v UK? Kde? Ja v zapadnim Walesu. :)

      Vymazat
  7. Na té předposlední fotce ti to strašně sluší:) Ty vlasy máš fakt super:)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslim si, ze je taky dulezite vlasy pravidellne zastrihavat. Aspon jednou nebo dvakrat za rok.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím že tá fotka s úplne hnedými v strede koláže a terajšie vlasy ti pristanú najviac. Som trochu prekvapená ako skoro si začala s farbením/melírovaním, ale v dnešnej dobe to nie je nič výnimočné. Ja si akosi vlasy farbiť nechcem a ani mi to myslím si netreba ;)
    Gliss Kurr a presne túto radu milujem tiež, len ako si spomenula rast vlasov to sa na mne akosi neprejavuje, avšak mojím končekom pomáhajú tieto produkty priam nenormálne!

    Tá ponuka s vlastnou maskou ma zaujala no momentálne nemám vlasy až tak zničené ako normálne čiže by som asi tvojmu testovaniu nepomohla...Teším sa na článok ktorý očividne bude ;)

    Pozývam ťa na giveaway http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty "dnešní" se mi asi líbí nejvíc :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj máš opravdu krásný a přehledný blog:) tvé články mě nesmírně baví..a chtěla bych se tě zeptat tu masku přes noc opravdu důkladně ráno smyješ?? Chtěla bych ji zkusit, ale bojím se, že se mi vlasy budou více mastit než teď, jelikož mám rychle mastící se vlasy :) myslíš, že bych mohla vyzkoušet masku přes noc s balzámem ELSEVE-LOREAL PARIS na barvené a melírované vlasy ?? Děkuji
      A vlasy se mi líbí nejvíc na 1. fotce, fotce uprostřed a vlasy, které máš teď :)

      Vymazat
    2. Ahoj, moc děkuji. :)
      Masku si musíš smýt vlažnou vodou a vyplachovat opravdu pečlivě, ale vlasy se více nemastí. Doporučuji vyzkoušet v den kdy někam nepujdeš, aby jsi věděla jak budou tvé vlasy vypadat. :) Elseve je dobrý jenže je tu malé, ale šampony pro barvené vlasy většinou nemají ten účinek, že ti barva déle vydrží, alespoň co jsem tak četla tak to ještě nikdo neprokázal je to spíše reklamní trik. Spíš ti doporučuji se zaměřit na mastící se vlasy a nebo na poškozené. Pokud máš blond melír kup si Silver šampon, mamka ho užívá a nemá zažloutlé melíry. :)

      Vymazat
    3. Děkuju já jsem si chtěla koupit zelený- ELSEVE na mastící se vlasy, ale neměli k tomu balzám, sice možná nevadí když máš každý jiný (šampon např. na barvené a balzám na mastící se vlasy), ale chtěla jsem si koupit abych to měla k tomu :) Ještě jednou DĚKUJI :)

      Vymazat
    4. Nemáš za co. :) Já má také radši, když je to jedna řada. :D

      Vymazat
  11. Jsi mou inspirací. Chci mít vlasy jako ty! Sice mám špinavo blond- fialové ombre, ale to je detail. :-D
    Máš krásnou barvu! Opravdu...

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší barvu a střih si podle mě měla na té fotce v černém triku s bílými něco :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi kravata už sama nevím. :D Děkuji za názor. Právě trochu válčím s vlasy, protože pořád chci změnu a vůbec netuším jakou chci. :D

      Vymazat
  13. Já jsem si asi před 5ti lety začala žehlit vlasy skoro každý den po dobu skoro celého roku, přitom mám vlasy sušší od přírody a to mi je dost zničilo. Taky jsem si dávala někdy před 3mi lety peroxidový pruh do spodu vlasů a doposud tam mám strašně zničené vlasy, i když jsem to už překryla barvou. Jinak jsem si vlasy nikdy extrémně nebarvila, zkoušela jsem i bezbarvou hennu a byla jsem spokojená :) Taky jsem měla ombré pomocí peroxidu a melírovacího prášku a ty konečky byly strašně zničené, tak jsem to u kadeřnice šmikla horkýma nůžkama aspoň o 10cm a celkem rychle to dorostlo :)
    Teď se vlasy snažím devastovat co nejméně, dělám si kondicionérové zábaly před mytím, používám olejíček a snažím se je namáhat co nejméně :)
    Gliss Kur olejíček jsem také měla, ale vystačím si i s tím od Baley, jak jsem ti kdysy psala. Řekla bych, že je stejně dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.