Limetka makeup/ Lime makeup

Ahoj moje líčící se nadšenkyně,
sice dneska jsem v plánu měla video, ale rozhodla jsem se, že tento make up je tak podobný fialovému jarnímu líčení, že nemělo by cenu točit na to video. Vyměnila jsem akorát fialové odstíny za zelené a vynechala jsem bílou ve vnitřním koutku oka. 
A proč jsem vůbec sáhla po zelené, když zelenou nemám ráda? Důvod je jednoduchý. Koukám do paletky a říkám si ,,ještě nikdy jsem nepoužila tu limetkovou zelenou, hmm. Při tom je docela hezká.'' Tak jsem se odhodlala a vzala jsem na štěteček tu krásnou zelenou (vidíte já řekla o zelené, že je krásná). Ovšem než jsem jí nanesla zvolila jsem na oči bílý podklad, který jsem vykouzlila bílou kajalovou tužkou od essence. Poté přišla na řadu paletka a zelené třpytivé odstíny. Aby moje oči nevypadaly tak bledě zvolila jsem černé gelové linky od essence, protože mají krásnou intenzivní barvu. Poté na řadu přišla řasenka L´oreál volume million lashes. A můj výběr na pleť? Váhala jsem, ale nakonec jsem zvolila korektor od Yves Saint Laurent a make up od Bourjois 123 perfekt. K vykonturování jsem sáhla po L´oreálu le blush. Ovšem s rtěnkou jsem měla menší problém. Tmavá k tomu nešla, žvýkačkově růžová vypadala příliš sladce a nude byla příliš nudná. Takže jsem vyndala E.L.F seductive. A hele ono to nebylo nejhorší. 


Výsledek mě velice překvapil. Ona mi docela ta zelená sluší. Vyniknou pak mé hnědé oči. Moje ponaučení zní. I když nemám ráda zelenou neměla bych se jí vyhýbat. 


Jak se vám líčení líbí? 

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

14 komentářů:

  1. Neuvěřitelně nádherné líčení, ale i oči :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení a k tvým vlasům je úplně perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Ha,taky zelenou nemám ráda,ale tohle je teda naprosto perfektní a k tvým vlasům úžasný,hrozně ti to sedne. Víc než cokoliv, cos tu měla, takže té zelené se neboj:D Já zelenou taky nemám ráda,ale tohle je prostě nádhera. Škoda,že na mě by to vypadalo divně:D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky :D No já to fotila kvůli té muše, no :D
    Jinak líčení je super, zelená je má oblíbená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zelenou ráda a hrozně moc ti to sluší! Skvělě ti padne a sedí k vlasům. :3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super líčeni .Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle.Je to letní,svěží a tobě moc sluší.Určitě ho taky vyzkouším,ikdyž já bych se spíš bála,aby mi ta zelená slušela :D

    OdpovědětVymazat
  8. je to pekné letné. :) pozývam ťa na giveaway na môj blog. http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. ta zelená ti k hnědým očím dělá úplně že wow efekt! krásné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tady jsi naprosto nádherná. Právě pročítám tvůj blog a jsem okouzlena :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.