Fofr účes


Protože v létě chceme si užívat, takže jakákoliv úspora času je cenná. Přesto nechceme každý den nosit rozpuštěné vlasy, v culíku nebo v copu. Proto jsem udělala tůtu alternativu na rozpuštěné vlasy. Copánků se na první pohled člověk nevšimne, ale při přiblížení čeká na danou osobu překvapení v podobě objevení copánku na vaší hlavě.
Přesto s tímto účesem se dají dělat další věci. Klidně k tomu můžete přidat cop na stranu, culík, navlnit konečky vlasů nebo je sepnout do drdolu. Místo sepnutí vlasů můžete účes oživit květinou. Je jenom na vaší fantazii čím účes dále oživíte. 
Jaký účes praktikujete vy na léto?


Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

2 komentáře:

  1. Mně tohle nejde,protože mi u uší dorůstají vlasy a mám je tam kratší:/ Ale tobě to sluší! Já nevím,já at vymýšlím co vymýšlím, vždycky skončím u rozpuštěných, do kterých dám maximálně nějakou sponku :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle si také dělám, i když ne tak často, nejlépe se cítím, úplně v rozpuštěných vlascoh... jinak máš to přehledně a super udělaný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.