Dvojitá barevná linka snadno a rychle

Zdravím všechny barevné slečny,
dnes jsem pro vás připravila super rychlý tutoriál kde prozradím jak na dvojitou barevnou linku bez toho, aby jste si museli kupovat různé odstíny linek. Základem je vodě odolná černá linka. Pak do ruky vezmete jenom vodu, štěteček na linky a vámi vybraný stín. Potom už jenom kouzlíte. 




Tak co, jak se vám tutoriál líbí? Zkusíte ho?

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

7 komentářů:

  1. OMG. . . Myslím, že by to napadlo každého. Tak blbí vážně nejsme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já asi blbá jsem, mno. Nikdy mě to nenapadlo- to jsem já, Primitivní mozek. :-D

      Vymazat
  2. Ber to jako inspiraci na líčení,ne? Všude jsou tutorialy na smokey eyes,přitom u toho je postup taky jasný jako facka.. ale jak se říká Haters gonna hate:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné ;))
    Vždycky se najde nějaký vypatlaný anonym :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je to super, taky to tak někdy dělám, ale většinou s bílou třpytivou tužkou,vypadá to dobře a vznikne takový stříbrný přechod :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.