Drdol z copu


Tenhle drdol miluju ze všeho nejvíce. Je elegantní a velmi rychlý, zvládnu ho do 10 minut a nemusím žehlit a ani kudrnatit vlasy. Drdol můžete doplnit květinou či mašličkou, ale já ho nejraději nosím takhle. Navíc takovýhle účes vydrží v pohodě celý den.


Detail:

Líbí se vám tenhle účes?

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

8 komentářů:

  1. Tak to je ideální pro mě, protože jsem strašně líná s mými vlasy dělat nějaké honosné drdoly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně já právě také. Jak je to moc pracný tak mě to nejde a potom to je tak akorát celý rozcuchaný. :D

      Vymazat
  2. Ještě chvilinku a už na to budu mít délku a hned vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jee to je krásný,moc prima nápad a hrozně ti sluší.)

    OdpovědětVymazat
  4. to je krásnéé:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.