Biohar Max

Zdravím moje chudořasatnice,
dneska potěším všechny plešatá víčka a čela. Našla jsem lék na plešatost řas. Ne nevyrobila jsem ho, pouze jsem ho našla v lékárně. Ten zázrak se jmenuje Biohar max a stojí kolem 130-180 Kč. Je to malá flaštička, která vydrží kolem 2-3 měsíců (pokud to budete používat i na obočí). 
Bůh mě neobdaroval hustým porostem (řas), proto jsem hledala, hledala až jsem našla. 



Řasy je nejlepší si pomazávat elixírem 3 krát denně, ovšem minimálně 2 krát denně je nutnost. Již po 2 týdnech je vidět rozdíl hlavně v délce řas. Prodlouží se a zpevní. Co se týče zahuštění s tím si musíte počkat měsíc a půl a každou noc říct kouzelné zaklínadlo: ,,Po bioharu max poroste řas jak ďas.'' No a poté potřebujete trochu trpělivosti, paměti a šikovnosti. Protože pokud vám sebe menší kapka spadne do oka máte pocit, že vám to vypálí oko a proklínáte všechno o co se následně při krátkodobé slepotě přerazíte. 

Než jsem si zvykla s aplikátorem se mi pracovalo špatně.

Jak jsem to dělala já? Já jsem si řasy mazala 3 krát denně kouzelným lékem. Ráno cca 30 minut před nalíčením, aby tekutina měla čas se vpít do pokožky. Po škole jsem se většinou odlíčila a opět si dala elixír. Poté večer po koupeli.

Já rozdíl poznávám. 

Pokud nejste si jisté zda by jste ho sehnali, dá se objednat v lékárně (alespoň v Dr. Max). A pokud by vám ho lékárnice neobjednala lze ho objednat na internetu. 

Doporučuji skladovat červeným víčkem nahoru. Mě to po otevření červeného víčka vždy vytýkalo. 

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

3 komentáře:

  1. Rozdíl tam trochu vidět je. Avšak mě příroda nadělila celkem husté řasy, ale kdyby byly hustší a delší, nezlobila bych se :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na prodloužení je to dobré na zhuštění se musí čekat. :D

      Vymazat
  2. Hned se na to v lékárně poptám :-) rozdíl opravdu vidět je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.