Army makeup

Zdravím moje vojenské krásky,
už od minulého roku se vrací maskáč a vůbec army styl a proto jsem se rozhodla vám ukázat moje líčení do army stylu.


Nechala jsem se volně inspirovat módou a maskáčem.
Army style

Tak co jak se vám líčení líbí? 

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

8 komentářů:

  1. Moc pěkné líčení,povedlo se!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná :)))
    Je to krásný líčení :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je boží s tou pistolí!:D Já army ráda nemám,ale to líčení je pěkné. Možná ho i vyzkouším, když mám zelené oči:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zelenou právě taky nemám ráda, takže toto byla pro mě menší výzva. :)

      Vymazat
  4. Já se strašně ráda dívám na tvé líčící videa, ale nikdy pak nezkouším nic z nich. Ne že by se mi to snad nelíbilo, ale mé ručičky jsou fakt levé a dávno jsem to vzdala, to vůbec zkoušet :D. Zkrátka super video a obdivují tě, jak to zvládneš takto krásně se nalíčit ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny mejkap veľmi ti pristane...začala som sa báť keď si tam dala ten čierny odtieň, ale som rada že si to tak krásne vytieňovala!
    Megakrásne to na tebe vyzerá a fakt ti to neskutočne pristane!

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím jestli mi tohle bude slušet,protože mám světlejší vlasy,ale určo to vyzkouším.Tahle kombinace by mě asi nenapadla,ale překvapila mě,jen asi nebudu dávat spodní barevnou linku,maximálně černou waterline :) A je až s podivem,jak si dokážeš zkrásnit obočí,je to vážně rozdíl,ikdyž já na tom nejsem o moc líp :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.