Letní líčení

Zdravím krásné slečny,
toto líčení se hodí do hnusně teplých dnů (miluji ty dny). Líčení je rychlé lehké a ne moc výrazné, přesto kouzelné. Linky můžete klidně zvolit tenčí. Já jsem si je udělala silné, protože mi dorůstají řasy a vypadá to při nejmenší vtipně, takže to maskuji silnými linkami. 




Produkty, které jsem použila:
bb cream/řasenka/pudr-L´oreál, primer/rtěnka-E.L.F., stíny-paletka 120 stínů z akura, gelové linky-essence, tvářenka/bronzer-drogérie Teta

Inspirace: 

Jak se vám toto líčení líbí? 

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

3 komentáře:

  1. Skvělé líčení :) Nechci být moc zvědavá,ale můžu se zeptat proč máš vždycky na dekoltu náplast? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vždycky ji nemám. Mám ji jen když mám kapačky. :) Mám tam zavedenou kanylu k srdíčku, protože mě nemůžou jinak napíchnout. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.