Jak na rovné vlasy po dobu 4 dnů

Ahoj,
dneska se mrkneme trochu na vlasy. Narovnání vlasů řeší mnoho slečen a chceme se vyhnout každodennímu žehlení. Nebudu tu psát jak moc žehlení škodí vlasů, to už určitě víte (možná si to rozebereme v jiném článku).

První je ochranné sérum na vlasy od L´oreálu, chrání vlasy před poškozením a má narovnávající účinky, ovšem pokud to s ním přeženete budete mít pocit mastné hlavy. 
Druhé jsem použila sérum od Schwarzkopfu, který má narovnávající účinek po 4 dny nebo do dalšího umytí hlavy.
Poté jsem použila přípravek pro objem od Schwarzkopfu. 

Andrea Bone

Rovnáte vlasy?

9 komentářů:

  1. Rovnám, ale vydrží mi rovné max. 6 hodin a to jsem fakt ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě měla ten samý problém. Mám strašně neposlušné vlasy a musím říct, že když nezmoknu tak tímhle způsobem mi vlasy vydrží nejdéle.

      Vymazat
    2. Já těmto přípravkům z drogerii moc nevěřím :D Hlavně co se vlasů týče :D

      Vymazat
  2. Povedlo se ti to :) Mám rovné vlasy, tak bych uvítala tutoriál na vlnité vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, moc se ti video povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené :) určitě bych byla ráda za tutoriál na vlnité vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. A kolik tě stál ten L´oreál? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.