Jak na kudrnaté vlasy

Přináším vám video tentokrát jak si udělat krásné kudrlinky. Rovným vlasům odzvonilo nosme kudrlinky! Tenhle účes si dělám každý den a je naprosto úžasný. Jenom jsem chtěla podotknout pokud uděláte víc jak 4 prameny nikdy vám nevzniknou kudrlinky, ale pouze rovné vlasy. Na dlouhé vlasy to platí také tak a konce můžete obmotat kolem hlavy nebo je různě poskládat na vrh hlavy.

Zkoušeli jste to, povedlo se?


bones season 8 dvd release date uk bones season 8 dvd release date canada bones season 1-4 dvd box set bones season 1-5 dvd box set

8 komentářů:

  1. Skvělé video!:) moje rovný vlasy už mě omrzely a ničit si vlasy kulmou se mi taky zrovna 2x nechce,takže to určitě využiju.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš božsky udělané linky :D Jinak já si vlnité ani kudrnaté vlasy nedělám - nedrží mi to a když se to začne kroutit do mého přirozeného tvaru, tak to vypadá 2x tak blbě (jako kdybych se neučesala) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mi pomohlo. DĚKUJU MOC!

    OdpovědětVymazat
  4. Super!!! :)) Zrovna dnes jsem si je hodinu kulmovala a než jsem přišla do školy, vítr mi je rozfoukal zpět do rovného tvaru, takže jsem si je ničila kulmou zbytečně. Tohle ale určitě vyzkouším a myslím si, že to i déle vydrží než kdybych to dělala kulmou... Občas si je vlním tak, že spím s drdolem, ale párkrát se mi stalo, že jsem drdol umotala špatně a ráno jsem měla jednu půlku rovnou a druhou vlnitou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní video! Teď jsem si nějaký čas furt vlasy zaplétala přes noc do copánku, to taky vypadá skvěle :-). A teď tu sedím, kolem hlavy ty tvoje dready a doufám, že ráno nebudu vypadat jak šašek :D. Děkuju za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes zkusím... a zítra napíšu výsledek. Jsem si jistá že kladný! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý! Co jinýho bych řekla? Možná "Super."!
      Vlny mi příjdou jemnější než z natáček a nedělají ze mě "pudlíka". :-)

      Vymazat
  7. Skvělý božký úžasný! :) Každej mi to dneska chválil. :) a drží to i na mých vlasech, který jsou dooost neposedný. ;D Děkuju ta skvělej návod! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.