Gliss Kur Ultimate oil elixir- Není všechno zlato co se třpytí

Mám článek zaměřený pro vlasové maniaky, vlasofily, nešťastnice krátkých hřív a prostě pro všechny co mají vlasy. 



Pamatujete jak jsem psala článek o tom, že jsem byla na Schwarzkopf meetingu? Dnes vám odhalím dva skvělé přípravky na vlasy. Doufám, že trpíte lámajícími konečky nebo roztřepenou hřívou. Ne nezaklínám vaše vlasy jenom naznačuji na co je ten šampon a kondicionér dobrý. Většina krásný populace (ženy) trpí tím to problémem. Když upadávají konečky je samozřejmé, že vlasy se do délky moc neprodlouží. 
Mám pro vás zlatý lék! Dobře lék to není, ale zlatý je a to doslova. Ovšem kdyby jste používali jenom šampon nevěřím tomu, že se vlasy zlepší. Opravdu je třeba používat oba dva přípravky a nejlépe k tomu ještě použít olejíček rovněž od Gliss Kuru. Mě vlasy jsou po něm celé divé a rostou jen se na ně podívám.



Jaký vy používáte šampon? Máte rády Gliss Kur?

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

12 komentářů:

  1. Ahoj :) kolik srojí všechny tři přípravky dohromady? tak od oka ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cca kolem 300-350. Záleží za kolik koupíš ten olejíček no. Někde ho mají za 250 někde za 200, ale setkala jsem se s tím, že jsem ho viděla za 150 Kč. A jenom bych chtěla říct, že ten olejíček vydrží opravdu dlouho. Mám ho již přes půl roku a vlasy si olejuji dvakrát denně.

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat jak dlouho ti trvalo něž sis koupila všechnu kosmetiku?někde jsi psala že jsi do kosmetiky dala 4-5 tisíc.tak se chci jeno zeptat taky bych ráda začala s kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetiku ,,sbírám'' cca 4-5 let, takže když to vezmu tak za rok jsem průměrně utratila 1 tisíc korun + výrobky na zrecenzování.

      Vymazat
  3. Ahoj dneska jsem si koupila všechny tři přípravky na vlasy co máš v recenzy(šampon,balzám a olejíček)nečekala jsem, že ten olejíček bude tak malý.Můžu se zeptat jak používáš ten olejíček?Včera jsem se koukala na kosmetiku co bych tak potřebovala na tvář atd... včetně paletky očních stínů a vyšlo mi to tak na 5-6 tisíc korun koukala jsem na to jak joojo.Není to až moc drahé?

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě se chci zeptat jak často se má používat ten olejíček a balzám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček je malý, ale já ho používala jednou občas dvakrát denně a vydržel mi přes půl roku. Olejíček aplikuji pouze na konce vlasů a jakoby ho vmačkávám do konečků a aplikuji ho buď na vlhké vlasy hned po umytí vlasů nebo na suché. :) Balzám používám pokaždé když si myji vlasy, ale jako zábal ho používám jednou za týden.
      Záleží co sis vybrala za značku kosmetiky. Já třeba začínala od Essence a Miss Sporty a teď se pomalu hrabu k L´oreálu a mám spadeno na MAC. Doporučuji vše pořizovat postupně a s rozvahou a hledat kde je to třeba levnější. :) Jinak já průměrně za rok utratím na kosmetice cca 1 tisíc korun, letos se snažím hodně krotit. :)

      Vymazat
    2. a ten balzám si pokaždém umytí vmasíruješ do vlasů a necháš ho tam?

      Vymazat
  5. Ale ve videu( co používám každý den) říkáš,že olejíček používáš každý den 2* denně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano dřív jsem ho používala dvakrát denně, protože jsem měla hodně poškozené vlasy. :)
      Ano balzám vmasíruji a nechám ho tam cca 5 minut občas 10 minut a když si ho dám jako masku nechávám ho přes noc. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.