Červená jede







Tak co vysvědčení? U mě strašný, ale prolezla jsem. Chtěla jsem šaty jenže nechtěla jsem být za panenku, proto jsem džísku po mamce a tenisky, aby abych přeci jenom ladila Červená karkulka to zachránila. Tak co jak se Vám líbí takovýhle outfit? 
Džíska: Vintage
Šaty: Gate
Boty: Tržnice
Kabelka: Tržnice

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

6 komentářů:

  1. Šaty a conversky je podle mě vždycky suprová kombinace a zkrátka se to nosí :) Šatičky jsou krásný, ta džíska by se mi líbila ještě s nijákýma detailama :) Jinak ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodlám si jí ,,vytunit'', bohužel přesně ještě nevím jak. Pokud by jsi měla nápad klidně pošli odkaz. ;)

      Vymazat
  2. Nádherná jako vždy ;))
    Já osobně raději nosím k šatům a sukním právě tenisky než balerínky (dost slečen okolo mě nosí naopak raději balerínky) :)
    Jestli to nebude tím, že jsou můj nejoblíbenější druh obuvy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :) Já k šatům martensky, nezájem, haha :D Jinak ses mi ale víc líbila s červenými vlasy (jako na záhlaví :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ta je graficky upravena, ale hledám momentálně podobnou barvu. :)

      Vymazat
  4. To není červená, Červená je u Traktorky =D Taky sem chtěla červený Convy, ale nakonec jsem si je nekoupila a udělala sem dobře. Protože je mají všichni -_- I jsou strašně moc cool. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.