Storm make up

Bouře vždy byla něco co mě nesmírně lákalo a při tom jsem se jí i bála. Fascinujeme svou sílou, kterou se hrne dopředu. Je to úžasné jen tak sedět a pozorovat blesky a počítat jak daleko od nás je a při tom doufat, že se mi nic nestane. Narodila jsem se při bouřce, jsem dítě bouře. 



 

Stojím a dívám se,
poslouchám hromy,
vidím, jak nebe
se zahalí
...
do temného pláště
s mnoha cípy,
jež potom ještě
roztrhá na cáry.

Blesky, hromy poletují
temným nebem,
stromy se kývají
v rytmu s větrem.


Udeří-li blesk,

Pak to udělá plesk.

Zatáhnou se mraky
v rytmu lidských hádek,
křik a pláč to symbol kapek,
a pak přijdou strachy
...
duší ubohých
pošpiněných pravdou
dávno prořeklou
z úst svých.

A pak padají kroupy
na hlavy viníkům,
tak jako facky
k jejich obličejům.

Náhle déšť ustává
a blesky, hromy
mizí za kopcamy,
kouzlo přidává
...
odlesky duhy,
s níž slunce kreslí
krásné kruhy
do mokré trávy.


Jak se Vám tohle video líčení líbí?

4 komentáře:

  1. parádne video :)
    A máš úžasne jemný hlások :)
    Ak chceš, zapoj sa u mňa do Giveaway :
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/2013/05/narodeninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi neskutečně šikovná a ta hudba a celé video je dokonalé.Super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make-up a celé to video je nádherné.Ta inpirace bouřkou se mi moc líbí :) Jsi moc šikovná .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.