Alverde - 50 blau

Má první zkušenost s kosmetikou od Alverde. Vždycky na mě tato firma působila tak vznešeně a že má své kouzlo. Ovšem to se trochu změnilo, když jsem vyzkoušela krémové oční stíny. 


Při návštěvě DM (což je asi jediný prodejce Alverde u nás v ČR) jsem zahlédla kosmetiku Alverde. A navíc ten krásný námořnicky modrý odstín (50 blau). Byl by hřích ho tam nechat ležet. Těšila jsem se jak malý Jára na vyzkoušení. Poprvé jsem se zděsila! Silný pach, mazlavá konzistence, nekonečné schnutí, nevýrazná barva. Přesto jsem se rozhodla s tím poprat. Další den mě napadlo co kdybych ty stíny používala pro výrazný podklad. Jo to byl dobrý nápad! Jako podkladové stíny jsou skvělé, ale jako samotný stín stojí za starou bačkoru. Pokud chcete z toho stínu vymáčknout co nejvíc barvy doporučuji vklepávat na oční víčko pomocí štětce. Ale oceňuji, že je to přírodní kosmetika, přesto ta vůně mi připomíná chemii. 



Chtěli by jste s tímto stínem líčení? 
bones season 7 dvd australia bones season 7 dvd release date canada bones season 7 dvd uk bones season 7 dvd release date uk

5 komentářů:

Děkuji za každý komentář.