L´oreál paris preference- Mango

Ahoj,
protože se mi hodně ptáte na vlasy. Neodolala jsem a věnuji tomu i jeden článek. Jak mnozí z Vás víte jsem poblázněná do vlasů a potřebuji často změnu, když to není změna střihu tak to je změna barvy. A tenhle bláznivej měsíc mi napadlo se přebarvit na zrz, po ,,fialovém'' omylu jsem se rozhodla, že už nikdy fialovou! Nehodlám, aby mi znovu chytla do černa. Byla jsem prostě rozhodnuta jít do nějaké světlé barvy, ale nechtěla jsem blond, věděla jsem, že potřebuji zrz. Protože moje přírodní vlasy začínají mít od přírody zrzavé odlesky, tušila jsem, že by to nemuselo být strašné. Chtěla jsem něco výraznějšího než hnědo zrzavou. A proto jsem na internetu slídila všude možně a hledala nějaké doporučení na barvu. Všude psali něco jiného, ale nebyly u toho fotky před a po. A většinou co jsem našla byly slečny se světlými vlasy, takže jsem nemohla posoudit jak by taková barva chytla na mě. Proto jsem se rozhodla napsat jedné milé slečně z votoč vohoz a zeptat se jí jakou barvu použila, ta mi právě poradila L´oreál preference (Mango a Shangrilla). Já si vybrala tu výraznější, Mango! A myslím, že jsem udělala dobře. Barva mi chytla perfektně a hlavní je, že mě se líbí. Musím uznat, že mi ani moc nezničila vlasy, každopádně zničení jsem čekala větší. Jsem zvyklá, že po stálé barvě mám konečky zdevastované. Konečky byly sice mírně vysušené, ale tragédie to nebyla. Vlasy mi po barvě vydržely 3 dny bez mytí.

Před:


Po:

 




bones season 8 dvd box set bones season 8 dvd release date bones season 8 dvd release date usa bones season 8 dvd release date australia

6 komentářů:

  1. Ta barva na vlasy na tobě vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barva:) já vždycky, když si barvím vlasy doma, tak dopadne uplně jinak než na obrázku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me vetsinou take, ale tentokrat jsem s vysledkem spokojena :-)

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší! Opravdu jsi moc krásná...jen by mě zajímalo, jakto, že máš po všem těch barveních tak zdravé vlasy nebo aspoň nejsou úplně na odpis :D Používáš nějaké speciální přípravky? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj chytilo ti to fakt krasne. Potrebovala by som poradit cim si robis obocie? Mas ho k farbe vlasov uplne dokonale! Ja mam teraz na hlave rysavu ale obocie mam svoje svetlo hnede tak to vyzera dost blbo. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.