E.L.F. Zit Zapper- Tyčinka proti akné

Akné netrápí jen mladé dívky, ale trápí pohlaví všeho druhu bez ohledu na věk. Myslím si, že skoro každý si takovým obdobím projde a některým slečnám/paním se objeví u pravidelného cyklu. Akné se Vám může zhoršit i z několika různých problémů stres, strava, atd.. Jelikož na akné zrovna moc netrpím pozvala jsem si pokusného králíka, ano je to maminka (37, pleť má sklon k akné, přes zimu mastná a přes léto mírně vysušená). Druhý pokusný králík (17, suchá pleť) to dělal, protože to chtěl.



Popis výrobce

Tyčinka bojuje proti akné unikátní směsí kyseliny salicylové, Tea Tree Oilu, vilínu a kafru.
Tato speciální čirá formule pomáhá  předcházet akné, snižuje zarudnutí a otok, minimalizuje velikost pórů a čistí pleť.



Pokusný králík numero uno:
První dojem byl zvláštní v duchu se mi prohnalo hlavou, jé to je docela malé, připomínalo mi to tester nějaké voňavky. Vůně mi připomíná něco z dětství, takže mě nevadí, ale chápu, že někomu by to mohlo vadit, po nanesení je to cítit asi 10-20 minut. Ve větším množství to na pupínku zaštípe, ale jde to vydržet (vydrží to dokonce i velká citlivka). Ovšem na pupínky mi to pomáhá jen tehdy, když jsou už otevřené. Takže ty co nemám otevřené, musím otevřít pomocí jehlou/špendlíkem a propíchnout horní slabou vrstvičku a poté nanést onu kouzelnou tyčinku, která trochu i chladí. Dokážu si představit, že na léto to dám na 20 minut do ledničky a poté nanesu na pupínky, ááá. Otevřené a namazané pupínky se zlepší do jednoho dne. Já osobně bych si to koupila znovu. Skvělá cena! A je to jeden z mála přípravků, který mi na akné pomáhá a má pleť se po tom nezhorší.

Pokusný králík numero due:
Takže první dojem  hned jak jsem uviděla balení, tak mě napadlo- tak a tohle by se hodilo do nemocnice, působí to strašně nebakteriálně a čistě něco jako takový malý lék..trochu mi vadilo to průhledné balení a taky ho mohli vymyslet elegantněji, ale na velikost je to velmi praktické a dobře se to drží v ruce a nanáší na obličej. Vůně  je mi hodně příjemná, trochu jako máta, opět tam trochu cítím i nemocnici a navíc i malinko něco jako lepidlo. Jinak ještě k tý vůni, kdybych si u toho nepřipadala jako blázen, tak bych to normálně začla fetovat. Slečnám s citlivým nosem by to trochu mohlo dělat problémy, nos by to dokázalo protáhnout vážně pořádně, ale řekla bych, že celková vůně je dost příjemná i když jak říkám, tak vážně hodně specifická. Nechci být sprostá, ale občas to štípe jako kráva, není dobré si to na obličej dát hned po sprše a hned po pleťové vodě, tím se to ještě zhorší, lepší je chvíli počkat, nanést potom počkat až to doštípe a něčím se namazat. Pomáhá to? Co na to říct...  slečny s citlivou a suchou pletí si zadělají na pořádnej malér, dát jim přes ruce za to, jestli to použijí..  Ovšem pokud jim nebudou vadit malé šupinky a suchá kůže, co se potom udělala, tak prosím, žádný problém, ale já se u toho teda dost navztekala a málem z toho vyrostla. Barva?  A máme tu opět lepidlo, nejvíc mi to připomíná vteřiňák, nevědět co to je, tak prostě lepím.  Průhledné, tekuté, občas až nechutně mazlavé, ale dá se to.. a taky se to v tom balení hezky přelívá, tvoří se tam taková velká bublina, a když se někdo nudí, tak je to bezvadná zapejkačka. Jestli bych si to znova koupila? No pro tu vůni určitě  moc často to nepoužívám, teď mám pleť docela hezkou si myslím, ale tak přece jenom občas když se přemluvím, abych překonala to štípání a pálení, tak si to na sebe napatlám.. Vážně to pomáhá, ale rozhodně potom nerozškrabávat! já to používám jenom přes noc, přes den to nemá cenu bych řekla.. a ráno se po nanesení před spaním občas udělá, takový zvláštní povlak, tak ten taky nerozškrabávat, dost to potom bolí a navíc je to znamení, že už by se mělo na čas přestat s používáním na to samé místo, ale tak komu nevadí šupinky, tak může tohle varování ignorovat že? Jo a pro blbé slečny- nedávat na celý obličej, jen na to malé místečko, kam to potřebuje!


Já sem moje hodnocení dávat nebudu, zhodnoťte si to samy. Máte tu dva odlišné lidi s odlišnou recenzí. O bodováním jsem jim neřekla záměrně. Chci, aby jste si to ohodnotily samy podle toho co je tu napsáno. 

4 komentáře:

  1. Haha, tak to mě tedy pobavilo! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná vyzkouším, každý má jinou pleť, že?))

    OdpovědětVymazat
  3. Téda Andy, čím dál lepší recenze! :) jsi skvelá

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlela jsem o té tyčince :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.