E.L.F. Seductive

Slíbila jsem jednou to týdne recenze tak jsem se rozhodla psát takovou menší sérii o rtěnkách a všelijakých produktech co se týče rtů. Přichází nám jaro, takže začíná bláznoství co se týče rtěnek, atd.. Každé rtěnce věnuji jeden článek ovšem ne moc dlouhý za to doplněný fotkami. Bude to vždycky taková rychlá recenze a na konci článku budou odkazy na přesměrování k dalším produktem.
A tuhle sérii bych zahájila rtěnkou od E.L.F. a to Essentials řadou. Vím mnoho z Vás nemá z touhle řadou dobré zkušenosti a popravdě ani já ne, ale ta cena rtěnek mě nedala a prostě musela jsem risknout co se vlastně za tou rtěnkou schovává. Možná vy by jste si v životě nekoupili rtěnku za 39 Kč, ale možná děláte chybu. Protože výběr barev mají neuvěřitelný já osobně tam postrádám fialové odstíny, ale tak to se asi budu muset rozhlédnout po jiných značkách.


A mám doma zatím 2 kráné odstíny těhlech rtěnek a musím říct, že každá je jiná co se týče konzistence a výdrže. Dnes budu psát o Seductive. Je to krásná svůdná barva. Která sluší všem a zejména brunetkám. Takže všechny brunetky pokud jí doma nemáte šup pro ní! Mírně rty vysuší, takže pokud trpíte na suché rty nutnost dát pod ní balzám. Na rtech vydrží 3-6 hodin. Podle toho jak moc pijete či si olizujete rty. Rtěnka je návyková, pozor na to! Její barva je více než svůdná a i její vůně. No a teď se kochejte krásným odstínem na rtech.



Máte zkušenosti s touhle rtěnkou? Co říkáte na její odstín?

3 komentáře:

  1. Já s rtěnkou zkušenost mám, jenom v jiném odstínu a to Nostalgic, je to ta nejhorší rtěnka, co jsem ky měla, zalejzá do vrásek, vysušuje a je to hnusná barva na rtech..:D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc dobře Andy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. S elf mám zatím pouze špatné zkušenosti a už nikdy víc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.