Avon cilming effects make up

Nedávno jsem na facebookové stránky tohoto blogu psala, že jsem si objednala nový make up od Avonu. Jednou jsem měla make up od Avonu a dopadl katastrofálně. Leží mi tu v šuplíku ze kterého se nikdy nedostane, možná při jarním úklidu se proletí do koše. A pak to pro něj začne být teprv zajímavým. Nevím jestli si Avon myslí, že jsme pomeranče. Ale zpátky k tomu mému teď koupenému. 


Popis výrobce
Zklidňující make up s reflexní složkou, který Vám rozzáří pokožku.
Jak to vidím já
Make up mi přišel v černé elegantní krabičce, která je minimalistická až na zadní nápisy jak make up použít asi tak miliony jazyky. Design make upu je také velmi minimalistický a tentokrát zadní stranu nedoplňuje milion jazyků. Ale k čemu nám bude design make upu? K ničemu pokud nebude fungovat! 
Objednala jsem si nejsvětlejší odstín (ivory) a kupodivu on je fakt světlý, má sice lehce žlutý podtón, ale není vyráběn pro citróny. Dokáže zakrýt menší nedokonalosti, ale již v druhé vrstvě má středně vyšší krytí. Pleť navíc i matuje což já vítám všema dvaceti (počítám i prsty na nohou). Ovšem malinko vysušuje, takže pokud nemáš trochu mastnější pokožku, bude za potřeba báze. 


Objednat ho můžete na Avoncosmetics.cz

9 komentářů:

  1. Taky přemýšlím, že zariskuji a objednám si nějaký makeup od avonu. :) Ale teď jsem si objednala bb cream od nich a musím říct, že jsem si ho radši ani kupovat neměla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už s evropskými BB mám strach experimentovat. :D Řekla jsem si, že příští bude asijský nebo z bbcreamshop.sk

      Vymazat
  2. Mám úplně stejný make-up dokonce i odstín :) a sedí mi úplně výborně, ale jak si říkala trošku vysušuje, proto pod něj používám ještě hydratační gel od avonu (solutions freshest pure), který můžu jenom doporučit :) Pleť krásně hydratuje a nádherně voní :) určitě vyzkoušej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. a já ho měla za 75 Kč, když byl ve slevě na Vánoce :-D teď už ho zas zdražili.

      Vymazat
  4. Tenhle mám a už pár let je moji stálicí!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám makeupy od Avonu celkem ráda, za pár kaček mám pak celkem slušný makeup :) Blbé je vybírání odstínů z katalogu :/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře nna tvé pleti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.