Kompaktní oční stíny LO´REÁL PARIS color riche les ombres

Sice tuto paletku jste mohli vidět na videu, ale nikdy jsem na ní nenapsala pořádnou recenzi. A dneska přišel ten den co jsem si řekla: ,,Proč na ní nemám recenzi?''

LO´REÁL PARIS color riche les ombres
Design výrovku je příjemný a decentní, balení na první pohled působí trochu luxusněji. Ovšem každý otisk prstu je vidět. Před focením jsem paletku desinfikovala a leštila, ale potom jsem omylem sáhla na zlatou část a hned tam byl vidět můj otisk prstu.
Stíny mám v odstínech beige trench, dva stíny z paletky jsou krásné hnědé zemité barvy a ostatní dva jsou světlé, zlatavé. Všechny stíny jsou se shimmerem, který Vám to oko krásně prozáří. Stíny jsou velmi jemně mleté a proto se dobře nanáší na oko. Stíny více méně během dne neopadávají, ale s podkladovou bází drží lépe a mají i výraznější barvy. S touhle paletkou si můžete hodně vyhrát, protože lze s ní udělat mnoho líčení od decentního až po kouřovky. Jednu nevýhodu ovšem oční stíny mají. Docela práší. Ovšem cenově jsou  poměrně dostupné na internetu stojí kolem 240 Kč a v drogérii stojí kolem 290 Kč tedy to je doporučená cena. Mají i několik jiných barevných provedení. Třeba ve fialovém, modrém, růžovém, atd.. Ale po pravdě tyhle hnědé mi přijdou nejuniverzálnější.

LO´REÁL PARIS color riche les ombres

LO´REÁL PARIS color riche les ombres
Fotku jsem upravovala do barev kterou má doopravdy paletka.

Hodnocení
Závěr
+ pigmentace, výdrž, příjemná konzistence
- práší, pro někoho možná cena

Líčení s paletkou 

Co říkáš na tuhle paletku? 
Přáli by jste si recenzi na nějaký výrobek? Klidně mi to napiš do komentářů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.