Fialové jarní líčení

Ahoj,
video mělo být už včera ke shlédnutí, ale zlobil mi program na úpravu videa.
Video je ve svěžích jarních barvách. Na konci článku najdete produkty, které jsem na líčení použila.



Bilý, světle fialový, tmavě fialový oční stín- PALETKA od RUBY ROSE
Výrazný fialový oční stín- PALETA 120 OČNÍCH STÍNU (aukro.cz)
Linky ve fixu- E.L.F
Řasenka- Volume Million Lashes
Bronzer+tvářenka- Drogerie Teta
Make up- Maybelline Affnitone Mineral
Pudr- LO´REÁL True match
Rtěnka- Color Riche odstín 254 Kiss & Blush

11 komentářů:

  1. No, Uchošťourku, tobě to teda sékne! :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé jsi obarvená? Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou ta barva ti moc sluší, líbí se mi to, ikdyž je to tmavší, myslím že jde o zvyk, já jsem to samý, taky vždycky vyvádim jak je to tmavý, a nakonec si zvyknu a líbí se mi to :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi tvoje vlasy libi, vazne je to super! :) Tolíčení je skvělé, tahle barva se mi na tobe libi vic nez hneda! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ikdyž si chtěla fialovou tak ti ta tmavá barva moc sluší :) Též jsem jednou chtěla fialovou a místo fialové jsem měla tmavou barvu myslela jsem, že se zblázním! To líčení je krásný máš nádherné oči, velké jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. já myslím že ta barva na vlasech ti sluší a báječně se k ní hodí to líčení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vlásky ti moc sluší a to líčení vypadá vážně úžasně.Jedno z nejlepších...! Dělá tě ještě starší a barviky jsou vážně úchvatný :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě to taky zkusím.Vpyadá to hezky a svěže.Jsi šikovná holka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.