Mitigo - exkluzivní regenerační krém na citlivou pleť

Střídavé počasí způsobuje často suchou kůži a málokdo z nás má rád suchou a citlivou pokožku. Já osobně vyzkoušela mnoho krémů, mastiček, ale málo které z nich mi pomohly. Většinou to skončilo tím, že mi ty výrobky zabraly tak na 20 minut a poté se mi začaly znovu objevovat suchá místa a někdy i ještě více vysušená, upřímně nevím jak je to možné. A když jsem měla možnost zrecenzovat krém na suchou a citlivou pokožku byla jsem nesmírně ráda, protože mi pomáhá pouze kalciová mast, která dlouho zasychá a to mě nevyhovuje. 



Popis výrobce
Přípravek Mitigo je exkluzivní denní regenerační krém na citlivou pleť. Je určen pro hloubkovou regeneraci citlivé pokožky. Mitigo je šetrně vyrobeno z extraktů bylin a jiných přírodních surovin. Složení: Lékařský líh,  voda z přírodního zdroje,  Andělika lékařská kořen, Brusinka obecná list,  Bříza bělokorá list,  Přeslička rolní nať,  Řebříček obecný nať, Zlatobýl obecný na, neutrální masťový základ Ambiderman. V nádobce je 15 nebo 50ml. Naneste 2x denně na potřebné místo a nechte zaschnout. Mastný filtr sám zmizí po pár minutách.



Jak to vidím já
Co mě hned v první chvíli na krému zaujalo bylo jeho přírodní složení. Výrobce píše, že mastný filtr zmizí po pár minutách, ale mě zmizí po pár vteřinách, možná je to i tím jak moc máte suchou pokožku. Konzistence krému není hutná, ale ani tekutá (nerozteče se Vám po ruce). Má slabou parfemaci, ale opravdu velmi slabou, přítel říká, že voní jako mastičky na ekzém. Zkoušela jsem to na přítelově ekzému a byla jsem mile překvapena do 10 minut se mu ekzém jako by zjemnil, ale po 5 hodinách se mu postupně zase ekzém vracel, takže pokud máte ekzém možná by to chtělo mazat třikrát denně pokud nechcete pocit suché a hrubé pokožky. A zkoušela jsem to i na své pokožce konkrétně na loktu a mě udělal po 3-4 dnech zázraky. Mazala jsem si suché místo dvakrát denně ráno hned jak jsem vstala a večer po sprše. Můj loket je nyní krásně hebký bez známky, že jsem tam měla suché, ošoupané místo. Ten druhý loket co jsem nemazala a měla jsem ho také suchý se sice uzdravil sám (o 2 dny déle), ale za to není tak hebký jako ten léčený krémem. Skvěle se hodí i na záděrky na prstech a suché ruce.



Hodnocení
Závěr:
+ není extrémně mastný, dobrá konzistence, léčí suchá místa, rychle zasychá
+/- možná pro někoho parfemace
(ekzém jsem tam nezmiňovala, protože krém není na to ani určený)


Cena: Mitigo Tester 15 ml stojí 137 Kč, Mitigo Exclusive 50 ml stojí 330 Kč

6 komentářů:

  1. Tady je něco pro tebe, pro zpříjemnění celého dne! :) Jsi úžasná! :) Kéž by mi nikdo neházel klacky pod nohy a mohla bych být tak úspěšná jako ty!
    http://www.rimmel.cz/rimmelky/blogy-edit/1542

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten by se mi teď hodil :) Kouknu se po něm...

    OdpovědětVymazat
  3. Nesmím to zakřiknout, ale nikdy jsem si nevšimla, že by mě v zimě trápila suchá pokožka :)
    Každopádně vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá opravdu slibně :) Dá se koupit normoš v drogérce, nebo jen e-shop? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptala jsem se oficiálního výrobce a ten mi psal, že zatím jenom na jejich e-shopu, ale že plánují časem oslovit i pár drogeriích. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.