♥ L'Oréal Paris BB cream Nude Magique

Zdravím Vás,
dnes Vám přináším recenzi na BB cream od L'Oréal paris. Hned jak mi přišel tak jsem usoudila, že se mi jeho obal líbí a je i praktický, je úzký a vysoký, takže dobře i skladný, lehko omyvatelný. Jak možná víte jsou na něj různé recenze a polovině lidí vyhovuje a druhé zase ne. A jak se mě zalíbil nebo nezalíbil se dočtete v tomto článku. 



Popis výrobce
5 v 1 zahrnuje:

  • 24h hydratace
  • krytí nedokonalostí
  • tonizuje
  • změnšuje póry
  • vytváří bezchybnou pokožku.
Vlastnosti:

  • bezchybná pleť díky krytí s efektem „druhé kůže“
  • nemastný lehký krém
  • nevytváří dojem masky
  • pigmenty Color-OsmoseTM obsažené v ultralehké formuli BB Cream Nude Magique se zavádí ve formě směsi a ve speciálně přizpůsobených poměrech tak, aby se adaptovaly na všechny typy a tóny pleti
  • ochranný faktor SPF 12

Doporučuji přepnout do HD kvality a přepnout na celou obrazovku

Jak to vidím já
Na trhu jsou dva odstíny. Nic méně já mám ten světlý a i ten světlý je na mě tmavý, ale musím uznat, když si bb creamem pokryju i krk efekt vypadá přirozeně. Jenom si prostě musím pohlídat, aby to vše na sebe hezky navazovalo, proto je i to video tak dlouhé. Musela jsem si dát pozor na všechny ty přechody a musela jsem pořád koukat kde mi ,,vyčuhuje'' má světlá pleť. Nic méně s bb creamem vypadám opálená a vypadá i přirozeně, což mě mile překvapilo. Na pleti vydrží opravdu dlouho min. 12 hodin, já jsem ho použila včera, když jsem jela z Prahy a zátěžový test obstál a nezflekatil. Krytí bych označila za slabší a kdyby to byl make up srovnala bych ho pouze k tónovacímu krému, ale když použijete korektor na kritická místa bude to fajn. Na pleti vypadá velice přirozeně a nelesknete se po něm. Jestli zmenšuje póry to nevím, tuhle schopnost jsem u sebe nezpozorovala, ale to je možná tím, že mám póry jako vrata. Co musím uznat, krásně hydratuje, nevysušuje mi to okolí nosu a tváří. A pleť mám po něm krásně hebkou. A víte co oceňuji nejvíce? To, že když smrkám bb cream se neodlíčí, musíte na něj použít odličovací vodu nebo mýdlo. Prodejná cena je většinou kolem 299 Kč a obsah je 30 ml. 


I když je bb cream tmavší na pleti vypadá přirozeně
Zde je vidět lépe jeho krytí a mé póry
Hodnocení
Závěr:
+hydratace, na pleti vypadá přirozeně, výdrž, zmatňuje, tonizující
-slabé krytí, nezmenšuje póry, pro někoho možná i cena


9 komentářů:

  1. Ta barva asi spíš na léto, ale jinak ucházející :))

    OdpovědětVymazat
  2. koukala jsem na něj tuším minulý týden v rossmanu, měli nějakou akci,tak ta cena vyšla lepší:-).

    zkoušela jsem si ho na ruku a odradil mě u té světlejší varianty ten odstín... takže jsem si ho nevzala.
    ale byla jsem naprosto paf ztoho, jak je ten krém bílý a pak jak se ta zrníčka pigmentu přetřou, že kryje:-)
    to mě fakt baví:-)


    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to video.:O Andyyy, si tak hezká:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen pro zajímavost....jak zhruba dlouho se líčíš celkově? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož bb je tmavší, proto mi to tak trvá. Ale o školním dnu se líčím asi tak 10-15 minut. Ale o víkendu se to pohybuje od 15 po 30 minut. :)

      Vymazat
  5. Ahojky, ten odstin ti fakt uplne nesedi ale kupodivu to nevypada neprirozene. Ja bb cream odlicuju miceralkou. Jeho vydrz je opravdu super a to mam malyho 2 letyho raraska, ktery mi porad saha po obliceji :). Jinak ja Loreal bb kupovala v Nemecku. Tam maji tech odstinu vic. Koupila jsem si odstin ,, sehr heller hauttyp " tedy pro velmi svetlou plet a ten by sedel 100% i tobe. Jinak ja nanasim bb asi 10 sekund ale je pravda ze mi odstin sedl jak p.del na hrnec, takze nemusim resit barev.prechody :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem popravdě ani nevěděla, že se vyrábí víc odstínů a do Česka dorazily pouze dva. No jinak já make up mám také za chvilku, ale to mi opravdu musí sednout odstín. Jinak souhlasím s výdrží. Tak ať se má rarášek dobře. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.