Kontaktní čočky

Tento článek je pro milovnice bláznivých kontaktních čoček. Na facebookových stránkách jsem se Vás ptala zda máte na čočky nějaké otázky a ozvala se jenom jedna slečna. Tak nevadí článek napíšu i přesto. Abych pravdu řekla měla jsem pro Vás připravené i video, jenže tátovo foťák se vybil a můj se rozbil, krásné ne? Takže asi na videa budu odkázaná na tátovo foťák, pokud se to jako zázrakem nespraví.


Čočky vám přijdou takhle nějak podobně zabalené. Jdou hodně zapečetěné, takže jsou většinou i ztuha otvírat.




















Existuje několik druhů čoček a je jen na Vás jaké potřebujete či jaké si vyberete. Takový ty základní druhy čoček jsou dioptrické a nedioptrické, pokud víte, které potřebujete není nic jednoduššího než se podívat na výběr nějakého e-shopu. Začíná možná pro některé velký problém a to, které čočky si vybrat. Nejprve si musíte ujasnit kdy a kam je chcete nosit, ale pokud chcete fialové na denní nošení já v tom nevidím problém, protože stejnak na první podhled vypadají jako modré. Také je dobré si nejdřív říct ujasnit jak často je chcete nosit, protože na výběr máte denní, půl roční...

Čočky jsou z Vasecocky.cz

Každý večer je nakládáme do pouzdra s roztokem na čočky, roztok čočky vydesinfikuje a další den si je můžeme dát do oka bez obavy, že by se nám něco stalo. 

Těším se až ty mé krásky vytáhnu ven na focení a všechny ohromím svým pohledem. Ano jsem hrozně naivní, ale čočky začínám čim dál tím víc milovat. Umožňují ti změnit vzhled bez většího zákroku, mám na očích pouze řasenku a čočky se postaraly o to, aby přitáhly veškerou pozornost a neměla jsem potřebu si dát oční linky. 


Snad jedinou nevýhodou kontaktních čoček je to, že Vám může koukat kus vaší barvy očí, ale pokud si vyberete správné čočky nemusí to být až tak vidět. Pokud máte hnědé oči je dobré si pořídit čočky co mají vnitřek vyplněný hnědým přechodem, pokud máte zelené je dobré mít zase zelený přechod, atd...

Čočky mi byly poskytnuty z e-shopu Vasecocky.cz, čočky co mám na fotografii jsou Iris nedioptrické kontaktní čočky. Tím to bych chtěla i poděkovat e-shopu za kontaktní čočky jsou moc pohodlné a i když jsou fialové tak si myslím, že s očima splynuly úžasně. 

Máte rádi kontaktní čočky? Používáte je? Uvažujete nad koupí?
Všechny otázky mi pište do komentářům ráda na ně odpovím.

Chceš i ty čočky k zrecenzování? Stačí mít blog a přihlásit se zde. E-shop totiž hledá nové testerky kontaktních čoček. 

4 komentáře:

  1. Hezký článek, neuvěřitelně ti to tady sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelný, jak obličej dokáže změnit jen jiná barva očí :)
    Jak jsem říkala, mám doma fialové a asi se k tomu nikdy neodvážím :D

    OdpovědětVymazat
  3. wau, vyzerajú úžasne:)
    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně, moc Ti to tady sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.