♥ Bioderma Sensibio H2O pleťová voda + maska

Zdravím Vás slečny,
dnes Vám přináším recenzi na Biodermu, ale jenom takovou zkrácenou, protože o Biodermě se toho dočtete všude hodně, takže jsem spojila takovou dvou recenzi.



Popis výrobce
Micelární roztok Bioderma Sensibio H2O, speciálně nakomponovaný pro citlivou, normální, až suchou pokožku, jemně čistí tvář a oblast očí. Odstraňuje vodě odolný make-up. Součastí jeho složení jsou micely, které účinně emulgují nečistoty a současně udržují rovnováhu pokožky (neobsahuje mýdla, fyziologické pH).


Jak to vnímám já
Výrobce uvádí, že odstraňuje vodě odolný make up to sice ano, ale asi až po 4 tamponcích zatím co odličovači Ziaja stačí 1-2 tamponky (podle množství make upu). Ale musím uznat, že krásně zjemní pleť. Pleť je po ní vždycky hezky hebká. A co je hlavní pleť a ani oči mi nedráždí. Za to velké plus. Musím uznat, že pleťová voda je celkem fajn, ale ne na odlíčení spíš zbavení nečistot. Cena nyní 459 Kč jinak 599 Kč, zakoupit jí můžete v lékárnách nebo na stránkách Biodermy.



Hodnocení
Závěr:
+zjemňuje pokožku, nedráždí pleť a ani oči
-neodlíčí důkladně make up, zvláštní parfemace

Popis výrobce

Další krok vpřed při ošetřování citlivé a problematické pokožky, patentovaný komplex Toléridine okamžitě a dlouhodobě působí proti zápalu. Zvyšuje práh tolerance pokožky. Stáva se odolnější, lepší chráněná před vnějšími vlivy a méně reaktivní. Bioderma Sensibio Maska okamžitě zmírňuje pocity pálení, pnutí a obnovuje zářivost pokožky. Zvlhčující složky Sensibio Masky jsou zdrojem trvalé spokojenosti a obnovují kožní bariéru, čím zabraňují průniku dráždivých látek.

Jak to vnímám já
Tahle maska mě mile překvapila. Moje pleť po ní byla krásně hebká jemná a na pohled vypadala zdravě (vyživeně). Neleskla jsem se po ní jako po většině masek co jsem vyzkoušela. Trpím na suchá místa hlavně v okolí tváří a občas od častého smrkání i nos, již po druhém použití suchá místa se začaly zmenšovat. Cena nyní 479 Kč jinak 519 Kč, zakoupit jí můžete v lékárnách nebo na stránkách Boidermy.



Hodnocení
Závěr:
+zjemňuje pokožku, rozzáří ji, nedráždí pokožku, eliminuje suchá místa, bez parfemace

5 komentářů:

  1. Zase tak šikovná nejsem :D ale děkuju :) pěkná recenze ;) Já biodermu ale nepoužívám a ani o tom neuvažuji, protože mi to přijde zbytečně moc drahé ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasí, za nižší cenu najdeš i stejně kvalitní výrobky (pokud tedy nemáš extra citlivou pleť).

      Vymazat
  2. Před měsícem jsem si micelárku koupila a moc mi vyhovuje!:) Je super!:) Sice jsem čekala něco víc ,ale je super!:)
    ZábavnáKosmetika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky čekala něco víc, ale takový zázrak to není. Neříkám, že mě nevyhovuje to ne, ale jenom to řadím mezi slabší odličovače.

      Vymazat
  3. Od Biodermy zatím žádný přípravek nevlastním , ale mám v plánu si už konečně nějaký koupit . Krásná recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.