Účes na Valentýna (účes na rande)


Nebudu Vám zde předvádět žádné složité účesy, protože někdy méně je více.
Každopádně účes na Valentýna  by neměl být extravagantní, ale jednoduchý. Takže necháme ležet stranou třpytky. Chceme přeci vytvořit romantický look, takže nepotřebujeme se lesknout jako disko koule.
Účes na Valentýna by měl podtrhovat ženskost, jemnost a v některých případech i eleganci.

1. Nejprve si vlasy vyžehlíme. Poté si ofinu natupírujeme směrem dozadu a zaparkujeme. Vezme si po stranách prameny vlasů a také je zaparkujeme. A můžeme si vybrat jestli po bokách vlasy připlácnout k hlavě a nebo je lehce povolit, já je lehce povolila. A vše zalakujeme

2. Všechny vlasy si sčešeme do zadu. Poté je sepneme do culíku, ale jeden pramínek z vlasů si necháme venku. Poté si pramínek obtočíme kolem gumičky a zaparkujeme ho pod culíkem.  Vše zalakujeme.


3. Vlasy sčešeme na jednu stranu a můžeme ji vlasům pomoc i natupírováním. Poté si uděláme volný culík na straně a opět necháme venku jeden pramen vlasů, který omotáme kolem gumičky a zase zaparkujeme a přelakujeme. Tento účes je vhodný i pro kudrnaté vlasy.

Jak se Vám účesy líbí? 


Tento článek jste si mohli přečíst v dívčím časopisu.

3 komentáře:

  1. Nádherná účesová inspirace :) Moc ti to sluší :)
    Na nové číslo Your Life jsem koukala a moc se povedlo :)
    Neboj se Andrejko, ta micelárka ti ještě přijde :), trašně mě překvapilo, že soutěž byla asi v říjnu a došla až teď... takže určo přijde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si myslím :) Nepřijde mi zrovna světová spolupráce s nějakými umělými doplňky stravy nebo či co :D
    Není to trapné :) Máš jenom starost a zároveň se děsně těšíš, což je smrtelná kombinace :D
    Na tuto micelárku jsem měla strašný zálusk a nějak se mi nechtělo platit podle mě docela vysokou cenu za ni, takže zadara přišla v hod :D
    Já ani nevím, z jakého měsíce to bylo, ale mají v tom odesílání asi trošku zmatek, takže neboj, určo přijde a budeme se z ní těšit společně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vau ! To jsou úžasné účesy. Jsi hodně šikovná, tak ať tě šikovnost provádí i dále ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.