♥ Taft with liquid keratin

Zdravím,
na facebookových stránkách jsem nedávno ukazovala fotografie všech přípravků na zrecenzování a mezi nimi se nacházel přípravek Taft with liquid keratin.

Popis výrobce 
Fixace bez slepených vlasů-extra silně tužící sprej. Receptura s tekutým keratinem oživí účes a dodá vlasům objem, sílu a zdraví lesk. Pro 48 hodin fixaci bez slepených vlasů a zbytků. TIP: Aplikujte rovnoměrně od kořínků ke konečkům  do ručníkem vysušených vlasů a vytvarujte požadovaný účes.

Jak to vnímám já
Poprvé, když jsem to vyzkoušela bylo to na večer umytou hlavu. Ráno se probudím rozčešu a podívám se do zrcadla a zůstala jsem stát s otevřenou pusou. Takový objem! Mít delší vlasy klidně si ten objem nechám. Takže jsem to bohužel musela vyžehlit. Nejdřív jsem si, ale do vlasů opět nastříkala přípravek a rozčesala a vyžehlila. Vlasy mi vydrželi od 5:30 až do 21 rovné a možná by mě vydržely i déle, ale já si je namočila a je jasné, že se mi automaticky zvlnily. Přípravek je parfémovaný, ale nepřipomíná mi žádný vlasový přípravek ba naopak připomíná mi to nějaký parfém. Pro mě je to opravdu vlasový přípravek, který mi zkrotí na dlouhou dobu vlasy a hlavně mi je neslepí. Za mě můžu doporučit. Cena se myslím pohybuje kolem 100 Kč.


Hodnocení
Závěr
+Objem, fixace, lesk, neslepuje vlasy
-Pro někoho možná silná parfemace

Další recenze na výrobky ze stejné řady:

Chcete s tím video návod? Máte s tímto přípravkem zkušenosti?


6 komentářů:

  1. Zvu vás na mou giveaway!!!!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím to video, idem si tú vecičku kúpiť!

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to moc zajímavě....

    byelle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, tuším ho mám někde doma, ale ještě na něj nedošlo :-)

    giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.