♥ Taft with liquid keratin - lak na vlasy

Zdravím vás moje krásné slečny,
mnoho z nás používá různé laky na vlasy, ale některé bohužel nevydrží nebo slepují neuvěřitelně vlasy. Jak dopadl další výrobek od Taftu? To se dozvíte v téhle recenzi jestli doporučuji tento přípravek.



Popis výrobce
48 hodin fixace bez slepených vlasů. Pro ultra silnou fixaci. Nezanechává zbytky a snadno se vyčesává. Vlasy nezatěžuje a pomáhá chránit před vysoušením. Fixace vydrží vítr, vlhkost, a UV paprsky. Pro maximální objem nastříkejte ke konečkům pro obyčejné použití aplikujte ze 30 cm krátkými vstřiky.


Jak to vidím já
První co mě upoutalo na laku byla krásná parfemace, neříkám záměrně vůně, protože mě to voní skoro jako nějaký parfém. Přiznávám vůně někomu může vadit. Co se jedná o fixaci tak ta je vážně parádní. Sice nevím jak to s těmi 48 hodinami, ale od 6 rána do 22 mi vlasy vydrží zafixované přesně tak jak jsem je chtěla. Já lak používám především na fixaci po žehličce, aby mé vlasy vydržely co nejdéle rovné. A souhlasím i s tím, že vlasy neslepuje a je výborný na tupírování. Když stříknete ke kořínkům a poté trochu natupírujete vlasy Vám natupírované vydrží opravdu dlouho. A mám po něm hezky lesklé vlasy.


Hodnocení

Závěr:
+ fixace, lesk vlasů, neslepuje, snadno rozčesávatelný, nevysušuje vlasy
- pro někoho možná silná parfemace

Další recenze na výrobky ze stejné řady:

Máte dobré zkušenosti s TAFT nebo ne? Používáte lak na vlasy?

2 komentáře:

  1. ja nedam dopustit na wellu :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  2. Tento taft taky vlastním a je pravda, že krásně voní oproti "modrému" taftu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.