♥ Jak na kontaktní čočky

Ahoj,
na facebookových stránkách jsem se Vás ptala kdo z Vás nosí nebo chce nosit kontaktní čočky. A protože se Vás docela hodně ozvalo tak jsem natočila video o kontaktních čočkách.



E-shop: Cockyshop.cz

Co vy a kontaktní čočky? Nosíte je?


14 komentářů:

  1. Ahoj, moc pěkné video :) já nosím brýle a uvažovala jsem o čočkách..tak uvidíme :)

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, upravuji videa v Windows Movie Maker pro win 7

      Vymazat
  2. krásné video :) ve kterém programu to upravuješ? :) Jinak já nosím brýle, ale o čočkách už dlouho sním :( rodiče mi je nechcou pořídit, protože je to prý nákladnější jak brýle, což si myslí, že není až tak úplně pravda... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čočky až tak náročné na finance nejsou. Když koupíte půl roční nemyslím, že to bude až tak velká investice. Ale pokud ti je nechtějí koupit zkus se podívat po nějakých levných a potom jim je ukázat a říct, že by jsi je chtěla jenom na zkoušku. Nebo zkusit si našetřit.

      Vymazat
  3. Moc obdivuju to, že jsi jedna z mála, která natáčí.. a důležité je jedno slovo - pravidelně, videa :) Super!!

    OdpovědětVymazat
  4. mám nosit brýle, ale do školy je nenosím, ale chtěla bych se zeptat jak to je, když mám na každém oku jinou velikost dioptrie? děkuji za odpověď Andy :) krásné a velmi užitečné video, jako každé tvé video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí napsat e-shopu a on ti pošle právě dioptrie, které si napíšeš. :)

      Vymazat
  5. Kdysi jsem byla odpůrkyní čoček a nosila jen brýle. Pak jsem si čočky pořídila na plavání a podobné aktivity, kde brýle překážejí. No a dopadlo to tak, že teď už nosím skoro jen čočky. :-) Jsou hrozně pohodlné a praktické.

    Zvu vás na mou první giveaway: GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Čočky jsou super, ale já je nenosím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo klidně bych je nosila, ale bojím se to nasazovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já nosím pravidelně dioptrické čočky a myslím že jsou pohodlnější než brýle. Skvěle mi vyhovují a přemýšlela jsem už i o barevných:))

    OdpovědětVymazat
  9. První si máš aplikovat čočky a pak teprv se líčit. A tak jak uvádíš, že se čočky dají nasadit, to dokáže opravdu jen málo lidí :) většina lidí nasazuje tak, že stáhne spodní víčko a čočku přiloží pod duhovku na bělmo a čočka se sama posune na svoje místo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám hodně lídí co to dělá takhle. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.