Dark photo make up

Je tu tutoriál jak se dark photo make up dělal.


Musím uznat, že kamarádce to sluší víc. 


přichází první článek do nové rubriky a jak jste si mohli všimnou rubrika se jmenuje photo make up. Hned první focení bylo trochu odvážné, ale myslím, že fotografie se povedly. Vím některé fotky jsou světlé, ale popravdě o to nám šlo. Chtěli jsme bledou pleť, která bude velice kontrastní s černou barvou, navíc její krásné rudé vlasy dodaly všemu ten správný šmrnc. Že jsem si vybrala krásnou modelku?


Evina byla tak moc hodná, že se nechala vyfotit i před proměnou.

Jak se Vám proměna líbí?


Co na fotky říkáte? Mám rozvíjet tuto rubriku nebo Vás nebaví? Zítra k tomu bude i video tutoriál jak se líčení dělalo. 

5 komentářů:

  1. Mně se v tom videu hlavně líbí to, že jsi tam ten hlas přidala. Chtěla bych se zeptat, jak jsi to udělala? Potřebuješ k tomu mikrofon a nějaký program na nahrávání toho hlasu?

    OdpovědětVymazat
  2. Krasné fotografie znikly :) Jenom nechci radit odbornici,ale chtěla bych ti poradit jak více neboli lepe naneseš stiny na rty.Budou tak více zařit a více vydrží..Použij obyčejný make-up na rty a potom použij stin :) A jinak povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem odbornice. ;) Já to tak udělala jenže hodina a půl venku dala mě i modelce zabrat. :D

      Vymazat
  3. Nechci rejpat, ale řasenka se dává až uplně nakonec :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš psát jako anonym. Proč když někdo něco kritizuje či radí tak se radši hodí do anonymu. A ano vím to, že řasenka dává až na konec, ale v tom spěchu jsem to zapomněla.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.