♥ Řasenka Oriflame FAT LASH VERY ME

Zdravím,
dnes Vám sem přináším recenzi na řasenku od Oriflame, kterou mi zaslali z ORIFLAME MORAVA. A jaká, že je doopravdy? Je to zázrak nebo propadák?


Omlouvám se, že na fotkách nebudou moje oči, ale mám je zarudlé a proto bych nerada, aby jste si řasenku spojili se zarudlými oči. Nic méně řasenku jsem také zkoušela, takže vím jak pracuje. Takže se ještě jednou omlouvám, že to bude foceno na jiných očích než na mých. 

Popis výrobce
Svoje sokyně porazíš jediným mrknutím hustých řas. Ultra moderní kartáček a složení pro zvýšení objemu vykouzlí plnější, delší řasy, kterých si každý všimne.



Jak to vnímám já (a moje mamka)
V celku jsme se s mamkou shodli na všem, takže to budu psát za sebe.
Hned jak jsem řasenku otevřela zjistila jsem, že má gumový kartáček a malé štětinky. Přesto jsem ještě nedělala ukvapené závěry.
Hned jak jsem jí nanášela na oči zjistila jsem, že je poměrně dost tekutá. Musím přiznat, že na očích je příjemná a hlavně černočerná. Ale abych pravdu řekla řasy neprodloužila ani jedné z nás, nenatočila. Řasy se mi po ní slepily do pár špiček, popravdě o něco líp dopadla mamka, ale také jí to docela hodně slepilo řasy.

Řasenka Oriflame FAT LASH VERY ME- podívejte se na to sami a udělejte si o tom názor

Hodnocení:
+černočerná barva
+cena (129 Kč, ale právě ve slevě za 79 Kč)

-dlouho schne
-po 12 hodinách se drolí
-slepuje řasy


Ovšem někomu nemusí slepovat řasy, každý má jiné řasy. Máš zkušenost z touhle řasenkou?

11 komentářů:

  1. Výsledný efekt nevypadá pěkně, řasy jsou dost slepené. Co se mě týká, zkušenost s touto řasenkou nemám a svoji favoritku stále hledám.
    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Výsledek opravdu není hezký, řasy jsou tak slepené, že to vůbec nevypadá hezky.
    Popis vždycky říká víc než by měl ;)

    OdpovědětVymazat
  3. můj názor znáš => prostě ta řasenka by vůbec mít štětinky nemusela :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle řasenku běžně používám a výsledek takto nikdy nevypadal. Upřímně výsledek u mě takto nikdy nevypadal po žádné řasence.
    Žádný kartáček neumí sám o sobě zázraky, pokud s ním neumíš pracovat. Takže podle fotky bych řekla, že to s kartáčkem moc neumíš. Pokud chceš úžasně prodloužit řasy, nanes jednu vrstvu a nech ji trochu zaschnout. Pak nanes další, ale už jen na konečky. Takže v podstatě nadstavuješ pouze konečky. Je zbytečné přetírat celé řasy, pokud tedy na nich nechceš mít černé šílené nánosy. A pokud ti jde o natočení řas.....pokud na ně nemáš řasy, žádná řasenka neudělá nemožné. Raději použij kleštičky na řasy.
    A ještě před nanesením řasenky, řasy pročeš.
    Nevím tedy, jak jsi řasenku nanášela, ale neznám kartáček, který by dokázal dát každou řasu na jinou světovou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu, že s ním neumím, ale nesouhlasím s tím, že řasenka nedokáže natočit řasy. Mám svou milovanou řasenku od Gabriely Salvete Diamante a ta mi prodlouží, natočí a dá objem do řas.
      Popravdě znám mnoho kosmetiček, které proklínají gumové kartáčky a řekla bych, že ony s tím umí.

      Vymazat
  5. Ahoj, ak by si mala záujem, pozývam ťa na moju giveaway:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  6. Řasenky od Oriflame si nekupuji, protože ani s jednou z nich jsem neměla dobré zkušenosti... A když se koukám na tu fotku, tak opravdu nic moc :D já te´d používám řasenku Pump Up Booster od Miss Sporty a jsem s ní moc spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  7. mimochodem tvoje mamka má snad skoro úplně stejné oči jako já :D

    OdpovědětVymazat
  8. Řasenku mám ale rozhodně nejsem spokojená moc se slepují řasy a výsledek musím ještě přejet jiným kartáčkem. Ale tekutost řasenky je dobrá. Jinak máš moc krásný blog a super články které máš v minulém blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Já prodávám oriflame a tuhle řasenku mám,poprvé jsem ji popužila asi když mi bylo 13 a řasenky jsem ještě nějak nepoužívala a řasy mi neslepila a vypadala moc dobře a to jsem s řasenkama ještě neuměla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.