Jaký je rozdíl mezi tvářenkou a bronzrem?

Zdravím,
víte co mě trochu překvapilo? Že mnoho slečen nerozezná rozdíl mezi tvářenkou a bronzrem. Při tom si myslím, že to je zásadní rozdíl a to hlavně v nanášení.

Bronzer
Bronzer poznáte tak, že má zemité odstíny jako je hnědá a bronzová. V bronzru bývá většinou malý shimmer, ale můžete se setkat s tím, že bude matný.
Nanáší se pod lícní kosti a také používá k dostínování celého obličeje. Má za úkol prostínovat obličej tak, aby vypadal užší a zvýraznil lícní kosti, které jsou v poslední době velmi oblíbené.
Bronzer se používá pod lícní kosti


Tvářenka
Tvářenku poznáte tak, že máš sladké odstíny růžové, červené a občas i nafialovělé. I v tvářenkách můžete naleznou jemný shimmer, ale mohou být i matné. Tvářenky se shimmrem ti i trochu projasní tváře a tvá pleť bude mladistvá.
Nanáší se na lícní kosti a dodává obličeji zdraví vzhled a také tvaruje tváře. Ale rozhodně nedoporučuji tvářenku používat k vystínování obličeje, vypadali by jste jako po alergické reakci.
A pozor nepřehánět to s tvářenkou jinak budete jak Marfušky.

Tvářenka se nanáší na lícní kosti

Tvářenku a bronzer můžete používat i najednou. Jen bych doporučila poté třeba ubrat na tvářence a nebo naopak. A mám ještě jeden TIP nikdy si tvářenku neroztírej do kruhu, ale vždy podélně lícních kostí.

Bronzery: Elf, Elf, Elf, Lóréal

Tvářenky: Elf


A co používáš ty? Aby jsi nevypadla jako mrtvolka? 

3 komentáře:

  1. Mám tě moc ráda.. tvé články jsou skvěléé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju to mě teší. Jsi milá a opravdu mi to zahřálo u srdce, že mám i takového čtenáře. :)

      Vymazat
  2. Já bych nemohla být bez bronzeru. Takže buď jen bronzer nebo tvářenka+bronzer.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.