Jak skladuji kosmetiku

Zdravím,
hodně slečen se mi ptalo jestli bych mohla nafotit jak skladuji kosmetiku, tak sem Vám přidávám fotografie mého skladování. A navíc je to tak hodinka co jsem si uklidila a vyčistila kosmetický stolek, takže se to i hodí. :D

Toto se nachází na horní části mého stolku. Vlevo je vlasová a pleťová kosmetika, takže různé krémy, masky, báze pod make up. Ve předu mám šperkovničku, tam schovávám náušničky a za ní se nachází ruka na kterou dávám bižu řetízky/prstýnky. A vpravo mám štětečky. A ups omylem se mi tam připletl telefon. 

V šuplíku mám líčidla, ale i nehtovou kosmetiku. Bohužel nemám tolik prostoru abych si to rozmístila do více šuplíků. Navíc učení mi zabírá dva šuplíky. No a pokojíček vlastním s bráchou proto se nemůžu roztáhnout. :)

No a v kufříku mám líčidla. Naštěstí se mi to tam ještě vejde. :D Ale nevím co budu dělat jestli mi přibyde třeba jenom jedna rtěnka to už to nezavřu.

 No a menší detail (tu ruku chci přestříkat na černo).

A jak skladuješ kosmetiku ty? 

3 komentáře:

  1. Hezkéé ... mám stejný mobil jako ty :) mám tě moc ráda Andy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jeje, tak to bych nezvládla mít všechna líčidla naházená v jednom kufříku. Já mám takovou pěknou malou skříňku z ikei a v každém šuplíčku mám něco jiného - jedna přihrádka rtěnky, další lesky,....a tak dále. Jinak bych z toho asi zešílela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ruku bych si nechala tak!-_- :DD Pěkný blog , byla bych ráda kdyby ses koukla i ty na můj : www.sorry-im-love-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.