♥ GLISS KUR denní elixír s oleji

Nejdřív jsem sérumu nevěřila, ale přes to jsem ho používala dvakrát denně jako bez oplachovou péči a pouze na konečky, protože sérum samo o sobě je mastné a ke kořínkům hlavy se to nehodí, myslím že by to mohlo mastit hlavu. 

Popis výrobce
Gliss Kur denní elixír s oleji 75 ml pro velmi poškozené a suché vlasy. Péče s oleji, nezatěžuje vlasy. Pro perfektně pružné a lesklé vlasy. Denní elixír s pečujícími oleji poskytuje vlasům poddajnost a lesk. Nezanechává zbytky. 3 způsoby použití: 1.Regenerace vlasů před umytím.2. Bezoplachová péče po umytí. 3.Závěrečná péče-pro finální úpravu účesu. 1-2x napumpujte elixír do dlaní a rozetřete rovnoměrně od poloviny délky vlasů až ke konečkům. Chraňte před přímým slunečním zářením.  Gliss Kur denní elixír s oleji. Inovativní receptura působí okamžitě. Prvotřídní pečující oleje. Vlasy nezatěžuje

Co si o tom myslím já?
Konečky před používáním přípravku byly poničené a roztřepené. Když jsem začala používat sérum odstřihla jsem si pár milimetrové konečky. Po měsíci užívání jsem pocítila menší rozdíl. Vlasy se mi tolik nelámou a zatím se netřepí. Moje vlasy jsou prostě vyživené a tím pádem trochu rychleji poporostli. Takže sérum nedám z ruky a když mi dojde tak ráda obětuji tich 200 Kč (cena u nás v drogérii). Navíc vlasy si žehlím a i poté jsou vlasy krásně hebké a vypadají i tolik neponičeně (nenašla jsem ještě ten správný přípravek na žehlení vlasů). Funguje i jako dobrý rozčesávač.
Usoudila jsem, že firmě Gliss Kur mohu důvěřovat a opravdu zabírají na to co mají. 

Hodnocení


+ Jsou po něm vlasy hebké
+ Regeneruje
+ Vyživuje
 + Je dobrý i jako rozčesávač 

-Pokud to nanesete ke kořínkům rychleji se hlava mastí

Cenu si určete sami pokud je to na Vás drahé nebo ne. Na mě třeba ne, protože výrobek opravdu funguje a jsem ochotna obětovat 200 Kč.
Aby se vlasy rychleji zregenerovaly používám k tomu šampony od GLISS KUR hair repair-Marrakesh oil and coconut Šampon+Balzám



1 komentář:

  1. prave som zacala tento olejcek pouzivat, tak sa tesim na vysledok...zatial sa mi zda byt super! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.