Fotky z LÓRÉALu

Snad Vás mým vzhledem nezděsím. :) A doufám, že se holky nebudou zlobit, když použiju i jejich fotky. :)


Slečny byly všechny moc fajn.
Líčení obočí 
Já vím ten můj výraz. :D Ale musím uznat, že s mým líčením jsem byla v celku spokojená. :)
Finální verze Office looku

Teď Vám ukážu líčení všech slečen. :)

Purpuroválaštovička strašně sympatická slečna a také velmi krásná. 

Radka Vacková, kouřové líčení jí strašně slušelo. Ještě, aby ne když má krásné modré oči.

Sannette, slečna se mi zdála povědomá a potom jsem si uvědomila, že byla také nominována v blog roku 2012 v krása a móda. (ještě na blog.cz)

Inner také velmi příjemná slečna.

Teroni jsem seděla celou dobu a dokonce jsme si i vylosovali stejný look, jaká to náhoda.

Mambule, k ní se Vánoční look rozhodně hodí kvůli jejím krásným rtům. A navíc má i krásný svetr! 


Viva la vida, tahle slečna se nedostavila na školení. Myslím, že je to celkem škoda. 

Mia se také nedostavila osobně. Škoda tuhle slečnu bych si totiž přála poznat osobně.

O této slečně si dovolím říct, že je to sněhurkovský typ. Katarína, která se bohužel také nedostavila do Prahy. 

Všechny slečny byly moc příjemné a celý den bych řekla, že jsme si všechny užily. 

7 komentářů:

  1. Skvělé fotky :))
    Hlavně tobě to sluší, fakt! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechceš si vlasy hodit celé načerveno? ten pruh je takový podivný :)
    byelle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. slečna Radka, vypadá uplně jinak když je namalovaná! Ne že by nebyla předtím hezká, ale takhle je doslova kočka! a tobě to tež sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Andi prosím nastav mi ten layout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, pěkný článek =) školení bylo fakt super, víc takových akcí, že! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně víc takových akcí. V České Republice mi přijde, že je málo soutěží o líčení.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.