Tajemné tyrkysové líčení

Zdravím,
tohle líčení považuji za ty více povedené. Víte proč? Protože s tím to lookem jsem se dostala do 10 semifinalistek v Best Beauty Blogger 2012 od LÓREALu. V neděli 11.11.2012 mě čeká školení od vizážistky. Více Vám o tom povím v deníčku. :)


Jak se Vám líbí? 

8 komentářů:

  1. Ahoj,
    tvé líčení se mi velice líbí a čekám na každé nové video :)Jen mi je líto, že tam není nic přímo pro modré oči, já totiž modré mám a nevím jaké barvičky jsou pro ně vhodné.... Proto bych prosila nějaké líčení pro modré oči (pokud by to šlo i když máš oči hnědé) :)
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, to je super líčení! Jsi moc šikovná :) Můžu se tě zeptat co to máš za paletku stínů? má to dobrý pigmenty! (teda aspon podle toho jak je to vidět na videu :))
    Díky


    radkavackova.blospot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš se divit, ale je to levná paletka z aukra. Mě jí přítel pořizoval za pouhých 300 Kč a pigmentace je opravdu dobrá. Není to žádná značka, ale na aukru ji určitě najdeš.

      Vymazat
  3. Jako vždycky je to super.Já bych ale asi nebyla tak odvážná.Jinak jsi vážně moc šikovná a závidím ti tvůj cit právě pro líčení.Já občas kamarádky taky líčím,ale s tebou se nemlžu vůbec rovnat...

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš odkaz jde koupit tu paletku? Přesně kdyžtak. Děkuji moc, Anonym!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhém hledání jsem našla. :)
      http://www.rubyrose.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=285

      Vymazat
    2. Ale nějak navýšili cenu. :D

      Vymazat
    3. Jééé, moc děkuji. Snad sem ti nezabrala moc času.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.