Ruby Rose kazeta


Ahoj,
často se mi ptáte jak se jmenuje ta paletka (mušle) očních stínů. Proto jsem se rozhodla dělat na ní recenzi.

Ruby Rose je u nás méně známá značka, ale v ostatních evropských zemích je známá (např. Itálie, Francie, Velká Británie). Na našem internetovém trhu se vyskytla až v roce 2005 a v kemenných obchodech se vyskytovala asi až kolem roku 2008.



Kazeta od Ruby Rose má celkem 20 očních stínů a 3 odstíny tvářenek. Kazetu jsem si koupila v drogerii Teta. Překvapila mi její barevnost. Když jsem si kazetu donesla domů ihned jsem jí musela vyzkoušet. Byla jsem přímo unešena z pigmentace očních stínů. Musím uznat, že tvářenka už je méně pigmentovaná, ale má to i své výhody.

+Dlouhotrvající
+Dobře pigmentované oční stíny
+Mnoho barev
+Přijatelná cena (300 Kč-350 Kč)

-Slaběji pigmentované tvářenky

K sehnání dostupná na stránkách rubyrose.cz Znáš značku Ruby Rose? Co na ní říkáš?

3 komentáře:

  1. Ahoj, prosím tě, která paletka očních stínů je lepší, ty předchozí, co jsi dostala od přítele nebo Ruby rose?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prosím tě, která paletka očních stínů je lepší, ty předchozí, co jsi dostala od přítele nebo Ruby rose?

    OdpovědětVymazat
  3. Popravde ted pouzivam nejvic tu paletu od pritele, protoze ma spoustu barev. Ale kvalitne jsou na tom velmi podobne. Ovsem v Ruby Rose nejsou tak vyrazne barvy jako v paletce od pritele.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.