Recenze na kosmetiku co jsem použila na Office look


Vše je od L´ORÉALu, takže uvedu jenom jména samotných výrobků.



1.Youth code luminizeCo by měl umět? Měl by redukovat červené skvrny a bojovat proti nim, ale také by měl rozjasnit pleť. Nanášet ho musíš na odlíčený obličej. Jak ho vnímám já? Já si ho na obličej mažu dvakrát denně a to ráno před make upem a večer po vyčištění obličeje. Já na obličeji nemám žádné obrovské červené skvrny, ale trpěla jsem hodně na červené tváře. Teď po dvou týdnech se mi zdá, že se to o malinko zlepšilo i když vím, že to není na červené tváře, ale najednou je mám světlejší. Ale pokaždé když si nanesu luminize tak moje pleť je opravdu rozjasněná.


2.Make up LUMI magique- Co by měl umět? Lumi Magique je lehký tekutý make-up s rozjasňujícími pigmenty, který dodá vaší pleti svěží a zdravý vzhled a zároveň ji hydratuje. Jak ho vnímám já? Já mám číslo N3 a nejdříve se mi zdál poměrně tmavý, ale když jsem si ho nanesla po třetí tak jsem zjistila, že je úplně dokonalý k poměru mé pleti. Ano a musím uznat, že i docela rozjasňuje moje pleť potom vypadá o kousek zdravější. Krytí bych označila za střední, takže nedělá žádnou masku, což mi přijde fajn.

3.Korektor LUMI magique- Co by měl umět? Rozjasňující korektor, pro dokonale svěží vzhled a hydrataci po celých 24hodin. Jak ho vnímám já? Krytí na korektor má slabší, jenže tohohle korektoru je hlavní úkol rozjasňovat proto mu slabší krytí odpouštím. Rozjasňuje velmi dobře, kruhy pod očima skryje. Je také dobrý na vytvarování obličeje. 

4.Pudr True matchCo by měl umět? Sjednocující kompaktní pudr, který ladí s Vaší pletí. První pudr od L’Oréal Paris, který dokonale ladí s barvou a texturou pleti! Pudr velmi jemný, hebký, lehký. Výsledek je naprosto dokonalý a přirozený. Pudr True Match je tající kompaktní pudr, který nabízí různou intenzitu krytí, umožňuje sjednotit a zakrýt nedokonalosti, bez efektu "masky" nebo nepřirozeného nanesení. Jak ho vnímám já? S tím, že je jemný, hebký a lehký souhlasím. Znám pudry, které mi tu pleť úplně jakoby zacpou, tak tenhle k nim nepatří ani nepoznáte, že ho máte na sobě. Popravdě moc nekryje, takže vám nějak extrémně pleť nesjednotí, ale krásně jí zmatní.

5.Tužky na oči Color riche le kholCo by měly umět? Čistý a přesný obrys z vnější, nebo vnitřní strany oka. Jedinečné spojení lehkosti a přesnosti pro intenzivní barvu. Lehké a jemné odlíčení. S její jemnou, ale nemastnou texturou nabízí konturovací tužka na oči intenzivní barvu a bezchybný výsledek. Jak je vnímám já? Mají spoustu odstínu (i stříbrné), toho si cením. Tužky se dobře rozmazávají jenom štětečkem ušní tyčinkou moc ne. Tužky nejdou umýt jen tak snadně vodou, musíte použít i odličovák na oči. Tužka se řeže snadno a neláme se. Přesné okraje s ní jdou udělat poměrně hravě a rychle. Já jí používám i jako linky na oči na horní víčko a vydrží celý den. 

6.Stíny Color riche les ombresCo by měly umět? Paletka očních stínu s výběrem barev, které vám pomohou k dokonalému líčení smoky eyes. Jak jí vnímám já? Pigmentace je dobrá, akorát zlatý stín je slaběji pigmentovaný. Přesto když stíny rozmáznete tak nejsou moc vidět zatím, když je vtupujete stíny jsou mnohem víc vidět. Stíny obsahují jemný shimmer. A jde s nimi vytvořit mnoho looků. 

7.Řasenka Volume million lashes- Co by měla umět? Řasenka Volume Million Lashes vytváří extra objem a řasy tak husté, jako by jich byly miliony! Speciální elastomerový aplikátor nové generace je vysoce ohebný a díky velmi hustým štětinkám nevynechá jedinou řasu. Zvětší její objem až 3x a bohatě ji obalí po celé její délce. Unikátní hrdlo řasenky je vyrobeno z ohebného materiálu a dokonale se přizpůsobí kartáčku. Odstraní přebytečné množství barvy tak, že na kartáčku zůstane jen tolik, kolik je opravdu potřeba a nezpůsobí tak žmolky. Jak jí vnímám já? Víte co je fajn? Že ani po třetí vrstvě řasy neslepí. Nejdřív jsem se zase opět trochu bála umělého kartáčku, ale byla jsem mile překvapena. Dodává opravdu objem, ale rozhodně ne milionový, ale tak to asi mnohé známe. Řasy udělá, ale opravdu kouzelné.

8.Tvářenka/bronzer le blush- Co by měla umět? Nic jsem nenašla akorát, že mají asi 4 odstíny. Jak jí vnímám já? Podle mě je to spíš bronzer než tvářenka. Podle mě bronzer je do hněda a tvářenka do růžova/červena. Pro mě je dobře pigmentovaná oceňuji, že není zase až tak moc pigmentovaná, protože já bych potom neodhadla množství. Používám  i ten štěteček co je v balení a potom bronzer rozmažu normálně štětcem na tvářenku (jako je ve videu).

9.COLOR RICHE BLUSH, rtěnka 254- Co by měla umět? Krása barvy se spojuje s dokonalou péčí Color Riche Star Secrets, kolekce rtěnek vytvořená tvářemi L’Oréal Paris dosupná pro všechny. Color Riche Accords Naturels Or přirozené odstíny vytvořené právě pro Vás. Navíc hydratuje rty. Jak jí vnímám já? Hydratuje velice dobře, příjemně voní. Tyhle rtěnky mají krásné odstíny, takže určitě každý vybere svou barvu. Ale je to hydratační rtěnka, takže výdrž na rtech není dlouhá.

10.Lak na nehty Color riche- Co by měl umět? Unikátní technologie laku Color Riche zaručuje snadnou aplikaci, jednotnou barvu a dlouhotrvající bezchybný vzhled. Jak ho vnímám já? Lak mě na první pohled hned zaujal. Ovšem jeho štěteček mi ještě zaujal víc, je široký takže stačí jenom jednou přetřít a pokryje vám to celý nehet, což je podle mě super. Akorát co mě trochu štve u odstínu Marie Antoinette je, že málo kryje a musím nanášet 3 vrstvy. Naštěstí tento lak rychle schne. A víte co mě úplně odčarovalo? Že ne? Tak já vám to ráda řeknu. Vydrží přes týden a to nekecám. Nikdy jsem nevěřila, že lak může vydržet přes týden, ale je to tak. A když si lak odlakujete nehty jsou po něm krásné, hebké a kvalitní. 

Všechny výrobky v akci jsou ukázány ve videu


Viděl/a už jsi video?

1 komentář:

  1. youth code som ani nepoužila ... podľa mňa bol do tašky pribalený len ako present :) lebo toto nie je pre mladú pleť ... dúfam, že ešte budem mať čas na pigmentové škvrny ...
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.