Paletka očních stínů 120 barev


Ahoj,
k výročí od miláčka jsem dostala paletku očních stínů se 120 barvami. Ani nevíte jakou radost mi to udělalo a protože ta paletka byla docela levná a je kvalitní rozhodla jsem se na ní udělat recenzi.



Paletu očních stínů 120 barev je zakoupená na aukru od prodejce Topseller. Paleta stála 299 Kč i s poštovným takže cena je velmi příznivá. Doručení bylo téměř bezproblémové. Píšu téměř, protože se naskytla jedna chyba a to bylo, že paletka nebyla na skladě, ale opozdili se asi jenom o týden. Nakonec vše dorazilo v pořádku.
Paleta je dobře pigmentovaná, ale přesto doporučuji pro výraznější barvy dát bílý podklad. Pokud bych měla hodnotit pigmentaci od 0 do 10 ohodnotila bych jí číslem 9.
Paleta je v černém obalu bez nápisu. Já osobně mám ráda čisté nepřeplácané obaly, takže u mě to má velký plus.
Když je složená je velká 14,5 cm×22,5 cm a když se rozloží je jednou tak velká, takže podle mě je ideální třeba i na přenášení.

Mé líčení těmito stíny.



+Dobrá pigmentace 9/10
+Jemné složení
+Skvělá cena
+Krásné barvy

-Dlouhá doba doručení

Já určitě doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.