♥ Office look

Zdravím,
původně jsem myslela, že tohle video sem přidám až v úterý, ale nakonec jsem se rozhodla (spíš přítel mi k tomu dokopal), abych to už zveřejnila teď. Tak snad se nezaleknete mých nemocných hlasivek.
Tak co jak se video líbí? :)

11 komentářů:

  1. Mě se to líbí, ráda Tě poslouchám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš příjemný hlas a úžasný oči ! :) Líčení se mi hrozně líbí, je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Si prostě nejšikovnější :) ty moje tatarko :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti to povedlo =) já svoje video ještě dolaďuju...ale nemám z něj dobrý pocit =D

    OdpovědětVymazat
  5. když si to tvořila se mi to nelibilo..ale potom na konci dokonalost sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že se ti to líbilo na konci. :)

      Vymazat
  6. Zase se ti to moc povedlo.Tenhle look je super,ikdyž já bych musela použít jako světlovláska trošku jemnější barvy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to nádherný :) A navíc ti to s tím šátkem moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.