Maybelline New York- AFFINITONE MINERAL


Asi každá žena hledá dokonalý make up, který je přirozený, nemá oranžový podtón a je cenově dostupný. Já mám problém, že moje T zóna se neustále mastí a kdybych neměla alespoň z části zmatňujcí make up, tak bych mohla házet prasátka na zeď. Ale moje pleť potřebuje i vyživit v oblasti tváří. A jak se tento make up popral s mou pletí?


Co výrobce slibuje
Make-up dokonale sjednocuje tón pleti, navíc je obohacený o vitamin E. Díky přídavku vitaminu E Affinitone hydratuje pleť a chrání ji před škodlivými vlivy prostředí. S Affinitonem je snadné zvolit si krycí schopnost make-upu. Nanášení dalších vrstev je bezproblémové a neucpává póry. Make-up dokonale splyne s pletí, výsledný vzhled je dokonale přirozený.

Co splnil
Výrobce uvádí, že make up hydratuje s tím souhlasím, ale je zároveň i matný, takže moje T zóna se neleskne. Krycí schopnost má střední, což mi velmi vyhovuje, protože nedělá na obličeji masku, ale pokud chcete trošku vyšší schopnost krytí použijte korektor nebo nanést druhou vrstvu make upu. I při druhé vrstvě make up neudělá masku. Make up se vyrábí v mnoho odstínech a myslím si, že si vyberou i bledulky. A má i výhodu nemá oranžový podtón, má opravdu barvu pleti. Na pleti vypadá velmi přirozeně a bude to vypadat jako by jste měly dokonalou pleť od přírody. Navíc make up vydrží 12 hodin na obličeji. Cenová relace je od 200 do 300 Kč.

Závěř recenze make upu se dočtete na: Kosmetikaprozeny

Máš zkušenosti s tím to make upem? Jaký make up používáš ty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.