Kritika

Zdravím,
mnoho slečen se mi ptalo jak snáším kritiku u videích co točím tak jsem se rozhodla sepsat o tom trochu článek a zároveň i poradit jak se proti ní bránit a hlavně jak jí snášet.


Přiznávám se, že kritika mému uchu také moc nelahodí a hlavně ta co nemá důvod, na rovinu říkám že mi nevadí kritika, která je nějak odůvodněna. U mých videí často se diskutuje proč je vůbec natáčím k čemu to je a, že stejnak nic extra neumím a nemám co přenášet dál. Ale co takové základy co některé slečny potřebují? Nebo jenom trochu malé inspirace, kterou potřebuje skoro každý? Snažím se z každé kritiky si vzít něco, abych ty chyby už neopakovala. Přesto jednou za čas se vyskytne narážka na můj hlas za který asi jako každý nemůže, ale poté když jsem točila videa bez zvuku mi lidé zase psali, že ať k tomu radši mluvím. Takže jsem si z toho zapamatovala, že nikdy se nemůžu zavděčit všem.


Jak na kritiku reagovat/odepsat
Pokud to je kritika, která obsahuje v sobě určitý názor určitě si jí přečti, protože to je prostě subjektivní kritika. Pokud se vám nezdá nemusíš si jí vzít k srdci, ale pouze zamyslet se, jestli to i takhle ostatní vnímají. A odepisovat na ní nemusíte po každé, protože ty co si rádi rýpnou budou se s tebou nadále hádat, ale pokud to budou takový lidé co ti chtějí pomoc odepsat jim určitě můžete svůj názor, ale snažte se nebýt sprostí.



Kolik si toho vzít z kritiky
Z kritiky si vemte jen tolik kolik potřebujete a změňte jen tolik, aby vám to nebylo proti srsti.

Mám kvůli časté kritice zrušit blog a nebo změnit názory?
Vím, že to někdy může být až nepříjemné, ale blog určitě kvůli kritice nerušte. Máte prostě své názory a svoje rozhodnutí a o tom je blog, aby jste dávali najevo svoje odlišné názory, vkus a styl. Pokud se kritika ovšem opakuje moc často a většinou na stejné téma, je potřeba se nad tím zamyslet



Občas kritika pozvedne tvůj blog. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.