♥ GLISS KUR hair repair-Marrakesh oil and coconut Šampon+Balzám

Zdravím,
dostala jsem k zrecenzování šampon GLISS KUR hair repair-Marrakesh oil and coconut, to je ta nová hnědá řada. GLISS KUR mám po pravdě strašně ráda, patří k těm levnějším šamponům, který opravdu regenerují vlasy, ale jak dopadla tato řada bude to zázrak nebo propadák?
Chci jenom podotknout, že tato recenze platí na šampon+balzám ne jenom na jeden přípravek.

Hned jak mi přišli výrobky, musela jsem si k nim přičichnout. Vůně mě naprosto okouzlila. Proto jsem se hned těšila až si umyju vlasy.

Co výrobce slibuje
Koncem léta naše vlasy volají po důkladné regeneraci, která jim vrátí lesklý a hedvábný vzhled. Potřebují přípravek, který napraví škody způsobené sluncem a koupáním, a přitom vlasy zbytečně nezatíží. Tyto požadavky splňuje novinka Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut - první péče značky Gliss Kur pro normální až namáhané vlasy. Receptura, která obsahuje blahodárný olej z Marakéše a kokosové mléko, vlasy regeneruje do hloubky a poskytuje jim pružnost a lesk, aniž by je zatěžovala.
S přibývajícím věkem je zapotřebí věnovat pozornost i normálním vlasům, které postupně slábnou. Proto je nutná cílená péče, která zregeneruje poškozenou vlasovou strukturu a obnoví její hebkost a lesk. Je však důležité, aby tato péče vlasy zbytečně a nadměrně nezatížila. Příjemným bonusem, který mnoho žen očekává od své vlasové kosmetiky, je také požitek z hýčkání a dobré pohody. Receptury s luxusními přísadami a úchvatnými vůněmi proměňují péči o vlasy ve výjimečné chvilky, kdy hýčkáme sami sebe. Nejen, že vlasy regenerujeme, ale zároveň si v uspěchaném každodenním životě dopřáváme vítaný odpočinek.

Jak to vidím já
 Mé vlasy před používáním šamponu byly polámané, roztřepené a hrubé. Již po jednom týdnu užívání jsem začala na svých vlasech pozorovat menší změny. Po prvním týdnu vlasy byly krásně hebké, po dvou týdnech se začali i méně lámat. Roztřepené konečky jsem trochu zastřihla a zatím se neobjevují. Navíc vůně na vlasech vydrží dlouhou dobu, takže se nemusíte starat o to, že načíchnete nepříjemným zápachem. Pro rychlejší regeneraci doporučuji používat šampon+balzám. Balzám lze používat i jako masku, stačí si ho dát na hlavu a mít ho na hlavě asi tak 40 minut a poté spláchnout. Uvidíte jak vlasy budete mít hebké. Navíc po balzámu se krásně vlasy rozčesávají.


Hodnocení:
+Vůně
+Regenerace vlasů
+Nemastí vlasy
+Cena 

+-Obsahuje silikony



Věřím, že s touhle péčí od Gliss Kur mi vlasy dorostou do požadované délky, protože si nebudu muset tolik vlasy zastřihovat jako jindy. Nikdy jsem nevěřila, že šampon může působit po týdnu.

2 komentáře:

  1. Moc hezký blog.. :) Přeji hodně úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na opravdu fungujíci šampón, až ho někde uvidím tak se kouknu co vše v sobě má, a ukážu to mámě, třeba si to veme i ona, ale já to tedy opravdu chci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.