Gabriella Salvete Excellent Cover make up

Zdravím,
mám tu pro Vás dneska recenzi na make up. Je to od Gabriella Salvete Excellent Cover.

Nejdřív bych se vrhla na design obalu. Lahvička ve které je make up je celkem pěkná, ale sklo se brzy ošmataná a je ta flaštička taková upatlaná, ale stačí vzít utěrku a otřít to a je zase jako nový. Etiketa je jednoduchá, nic proti ní nemám.
Ale k čemu je design, když třeba potom nefunguje samotný výrobek. Takže jdeme na strukturu make upu. Konzistence je tekutá nikoli řídká. V naší mini drogérii jsou k nalezení pouze 3 odstíny, což je pro mě docela  málo, ale na internetu najdete asi 7 odstínů. Nejsvětlejší make up je opravdu světlý, ale ne úplně tak světlý jako pro extrémní bledulky.


Co výrobek slibuje?
,,Je jemný, lehce krycí pleťový podklad, dokonale prodyšný a odolný proti doteku. Pečuje o pleť hodnotnými látkami, minerály a rostlinnými extrakty. Snadno a rovnoměrně se roztírá a na povrchu pleti vytváří jemný film v přirozeném tónu, který zaručuje hladký a mladiství vzhled. Díky svému speciálnímu složení je vhodný pro normální až mastnou pleť.''

Jaký je výrobek doopravdy?
Tento make-up jsem zkoušela když byla zrovna zima, takže jsem byla i bledá. Co jsem velmi ocenila bylo to, že make-up neměl žádné oranžové podtóny byl krásně tělový. Make-up se ani neotíral a na obličeji mi vydržel 12 hodin což je podle mě docela slušný výkon.  Docela i zmatňoval pleť, pro matnější efekt doporučuji nějaký pudr. Krytí bych označila jako střední. Při silnější vrstvě nebo při druhé vrstvě utvářel docela masku.

KOREKTOR- MÁ CELKEM SLABÉ KRYCÍ SCHOPNOSTI, ALE NA MALÉ NEDOKONALOSTI TO STAČÍ.


+Krycí schopnost
+Dlouhá výdrž
+Pro mnoho typů pleti
+Lehké nanášení
+Cena od 120 Kč-140 Kč

-Při silnější vrstvě dělá masku

Zkoušela jsi už tento make up? Jak ti vyhovoval?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.