ESSENTIALS Štětec na make-up- E.L.F.

Zdravím,
je to tak měsíc co jsem psala, že jsem si objednala věci z E.L.F.u a teď vám přináším recenzi na ESSENTIALS Štětec na make-up. Byl levný, ale je také kvalitní? To se dozvíte v téhle recenzi.

Doposud jsem se štětečkem na make up neměla žádné zkušenosti, ale podle článků vím co by měl asi umět a jak by měl vypadat. Proto jsem se rozhodla ze začátku koupit jen nějaký levný a zjistit zda mi vyhovuje nebo ne. A když byla ta příležitost objednat E.L.F. kosmetiku tak proč si tam rovnou nekoupit štěteček, který potřebuji.

Co výrobce slibuje

e.l.f. profesionální štětec na make-up byl navržen a testován profesionálním vizážistou Scottem Vincentem Borba. Každý štětec je ergonomicky navržen tak, aby perfektně sedl do ruky a usnadňuje dosažení dokonalého bezchybného finálního vzhledu při každé aplikaci.

Vytvořte ultra hladký finální vzhled bez viditelných pórů při nanášení make-upu nebo tónovaného hydratačního krému. Pro dosažení nejlepších výsledků používejte tahy štětcem směrem nahoru.

Jaký je výrobek doopravdy?
Popravdě když jsem viděla tu cenu za kterou se prodává měla jsem trochu strach z té kvality. Přece jenom 39 Kč je hodně málo a pro jsem si říkala i kdyby pelíchal tak mě nestál tolik a nebude mi to ani moc mrzet. Hned jak mi přišel, řekla jsem si, že je poměrně malý a nevím zda mi stačí takový štětec. Když jsem ho rozbalila tak jsem si zamilovala jeho hebkost. Musela jsem ho hned vyzkoušet a zjistila jsem, že mi stačí na ten můj obličej. Po měsíci používání jsem zjistila, že je strašně prýma a že žádné čmouhy mi od začátku nedělal. Po měsíci používání ani chloupky nepadají. Jediný co bych trošku vytkla je to, že pohltí docela dost make upu. 



+Dobře se s ním nanáší
+ Nedělá šmouhy
+Vyrovnává nerovnosti
+Nepouští štětinky

-Pohlcuje make up

Jiné recenze na štěteček, přímo ze stránky E.L.F. 


Usoudila jsem, že asi nebude záležet jen štětečku, ale i na make upu.

3 komentáře:

  1. Já jsem taky nikdy štěteček na make-up nepoužívala, ale už dlouho přemýšlím o koupi nějakého na make-up :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam od ELFu sipple brush a som tiež celkom spokojná ... za takú cenu :) podstatné je že štetinky nevypadávajú :) dráhe štetce z veveričky nepotrebujem :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký štětec, já pořád žiju bez :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.