Essence gelové oční linky


Ahoj,
všichni určitě známe oční linky a různé jejich konzistence: tekuté, gelové, pěnové, kajalové. A chci, aby jste věděli co si myslím o gelových linkách od essence.
Gelové oční linky essence se vyrábí v různých barevných variacích například: černé, hnědé, stříbrné, fialové a zelené.


Gelové oční linky jsou velké 3 ml. Vím zdá se to velmi málo, ale to se opravdu jenom zdá. Linky už mám přes dva měsíce a používám je každý den a ještě tam mám více než polovinu. Linky jsou opravdu gelové konzistence, ale nejsou lepkavé a ani tuhé nejsou. Jsou podle mě dobře pigmentované, takže černé linky jsou opravdu černé a ne šedé. Dobře se nanáší a na oku docela rychle usychají. Jsou vodě odolné a nestírají se z očí (alespoň mě). A stojí 59 Kč-69 Kč.
Jediné možné mínus je, že jdou hůř smýt z očí, ale to mě zase až tak nevadí.

+Gelová konzistence, nejsou lepkavé
+Dlouho drží na očích
+Jsou voděodolné
+V kelímku nezasychají
+Dobře pigmentované
+Cenově dostupné

-Špatně se smývají z očí/štětečku


Máš je také, jsi s nima spokojena? Nebo chceš si je teprve pořídit?

1 komentář:

  1. Mám je doma, ale bohužel v drogerii nemeli k linkam štěteček.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.