E.L.F. Waterproof Eyeliner Pen

Zdravím,
jak už jsem tu psala, alespoň 3 krát tak jsem si objednala E.L.F. kosmetiku a dneska jsem se rozhodla zrecenzovat linky ve fixu.

Nejdřív mě samozřejmě zaujalo to, že jsou ve fixu a jsou ještě voděodolné. No když jsem to viděla moc jsem tomu nevěřila a tak jsem se opět jako vždycky koukla na design výrobku. No a ten se mi zamlouval a zamlouvala se mi i cena. Takže teď je mám doma.


Popis výrobce

Získejte dokonalý vzhled bez rozmazání s těmito odolnými očními linkami ve fixe. Díky přesné aplikaci vytváří nádherný a čistý vzhled, který vydrží dlouhé hodiny. Jemný aplikátor v podobě fixy lehce klouže a umožní vám jednoduše vytvořit jakoukoliv linku od úplně tenké po silnou pro snadné dosažení krásného vzhledu. (Doporučení na "vyschlé" fixy:
V podstatě žádná vyreklamovaná fixa, která se nám dostala do rukou nebyla vyschlá.  Je to tak, že při skladování a dopravě se někdy oddělí vnitřní bombička s náplní barvy od hrotu, který je do ní uvnitř ponořený. Pokud nepomůže ani razantní sklepnutí, tak stačí vyndat horní špuntík (velice jednoduše jde zmáčknout kleštičkami nebo stačí i nůžky a vytáhnout) a náplň jen přitlačit směrem dolů.
Popřípadě kápnout 1! kapku pleťové vody bez alkoholu. Ne víc, barva by protékala a nebyla by sytá (ale i tak se to druhého dne srovná).
Je to jednoduché, fixa vydrží stejně dlouho, jako když maluje od počátku. Tímto způsobem jde prodloužit i výdrž fixy.)


Jak to vnímám já
Hned jak mi fixa přišla bylo mi jasné, že i já budu mít problém ,,zaschlé'' fixy a proto jsem jí hned otočila hrotem dolů a rána už jsem si myslela, že už bude ok, ale to byl můj omyl. Fixa mi začala pořádně psát až po 2 dnech. Když už jsem tedy fixku rozepsala tak jsem konečně viděla jak s ní je lehká manipulace. S ní vytvoříte tenké, ale i tlusté linky. Ale pořád jsem s tou voděodolností skeptická. A asi mám i proč. Pokud se s nima jenom ponořím pod vodu je to super drží, ale jak mile si trochu pod vodou přejedu přes oko linky sami zmizí. Co se týče odolnosti linek je celkem slušná nerozmazávají se, no tedy pokud nanesete 2 vrstvy jinak linky přes den zmizí sami.

Hodnocení:
+Cena
+Výdrž na suchu
+Možnost tvoření tenkých i silných linek
+Rychle schnou

-Napůl voděodolné
-Musí se nanést dvě vrstvy, aby vydržely
-V první vrstvě nejsou černo černé



Zde jsem se snažila ukázat, že opravdu s ním jdou tenké, ale i silné tahy.

 Chtěla bych jenom podotknout, že ruce jsou několikrát myty, ale dávala jsem pozor ať si pod je pod vodou nesetřu. Jinak ruce dávám do kapes, a schovávám do rukávů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.