E.L.F rozhasňující pudr

Zdravím,
moje T zóna je občas jako zrcadlo, proto se neobejdu bez pudru. A navíc pudr dává větší výdrž make upu.


Design výrobku je určený pro všechny věkové kategorie. Obal má mléčnou barvu a průhledné víčko, takový normální obal. Ovšem stříbrný nápis e.l.f. se mi začal na eL loupat a to ten pudr mám zatím vyndaný na stolku a nikam ho nezandavám. 
Na pudru je vytlačení logo e.l.f.u. Parfemace pudru není nijak silná, po něčem trochu ,,voní'', ale nevím po čem.




Co výrobce slibuje?
Vytvořte bezchybný finální vzhled s hedvábným pudrem, který rovnoměrně splyne s vaší pletí. Léčí a působí preventivně proti nedokonalostem pleti pomocí klíčových aktivních složek určených pro problematickou pleť. Osvědčené pleťové pohlcovače absorbují nadbytečnou mastnotu a vytváří krásný matný povrch.


Jaký je výrobek doopravdy?
Mám třetí odstín barvy pudru a to Rosy Beige a je poměrně světlý (já osobně označuji mojí pokožku za světlou a splývá s mou pokožkou), měli tam spoustu ještě světlejších odstínů, ale ty měli vyprodané. A musím uznat, že tento pudr dobře zmatňuje. Pudr jsem si nanášela ráno a mám ho do teď odpoledne a stále drží. Nevím zda pudr léčí, protože já sama netrpím na nějaké nedokonalosti co se týče akné. A krásně rozjasňuje pleť tak, že není nudná, ale vypadá živě.




+Cena 39 Kč
+Zmatnění pokožky
+Dlouhá výdrž
+Velká škála odstínů
+Rozjasňuje

-Zvláštní jemná parfemace
-E.L.F. nemá moc prodejen po ČR, proto se musí objednávat přes internet

Používáš pudr? A máš svůj oblíbený?

3 komentáře:

  1. dej mi sem pls odkaz na hanči blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://hancah.blog.cz/ :) Má nový design ode mě. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.