Avon spectra lash



Je nastavovatelná objemová řasenka. Má 3 stupně objemu (1 nejslabší-3 nejsilnější stupeň objemu). Objem si nastavíš otočným kolečkem dole na řasence.Řasenka dlouho vydrží, nerozmazává se a ani nedrolí. Je taky cenově dostupná, cena se pohybuje kolem 130 korun. Obsah řasenky je 9 ml, což je podle mě docela velký obsah.


Co výrobce slibuje?

Poznejte řasenku v unikátním balení, které vám umožní zvolit si požadovaný objem řas!
Díky otočnému kolečku ve spodní části řasenky Spectra Lash si můžete sami určit 3 varianty objemu pro vaše řasy. Od výrazných řas až po nejvýraznější jediným tahem. Vaše řasy budou až 8x plnější!




Jaká je doopravdy?
S nastavením objemu jsem byla poněkud skeptická. Proto jsme byla překvapena, že to funguje. Systém je jednoduchý podle mě to funguje tak, že 1. stupeň otře štěteček nejvíce a 3. nejméně tím pádem na štěteček se nanese velké množství řasenky a udělá to objem. Bála jsem se slepených řas, ale výsledek mě i celkem překvapil, protože řasy nebyly slepené. Ale pokud nanesete druhou vrstvu tak se ty řasy začnou slepovat. Na očích vydrží dlouho bez opadávání a rozmazávání.

+Vydrží dlouho
+Cena se pohybuje od 100 do 130 Kč.
+Fungují stupně objemu
+Docela prodlužuje
+Při 1. vrstvě neslepuje řady

-Při 2. vrstvě už slepý řasy


Už jsi zkoušela řasenku? Nebo máš svojí jednu oblíbenou řasenku na kterou nedáš dopustit?

1 komentář:

Děkuji za každý komentář.